» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » یوگا » مت یوگا پارچه ای 6 میل

مت یوگا پارچه ای 6 میل

امتیاز کاربران
وضعیت:

6250000 ریال

0

ارسال به دوستان

مت یوگا پارچه ای 6 میل 

مت یوگا پارچه ای 6 میل EXERSICE ME

 مت یوگا پارچه ای 6 میل EXERSICE ME

جنس فوم و پارچه – ابعاد حدود 61 در 180 سانتی متر –  ضخامت 6 میلیمتر – محصول چین

 

مت یوگا پارچه ای 6 میل EXERSICE ME

مت یوگا پارچه ای 6 میل EXERSICE ME معرفی شده در این بخش سبک، غیر سمی، قابل شستشو، ضد لغزش و بادوام است که شرایطی را فراهم کرده تا در زمان ورزش، احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید.جنس رویه پارچه ای و جنس داخل فوم و قابلیت انعطاف بالایی دارد که برای این کار بسیار مناسب است. ابعاد مت یوگاپارچه ای 180*61*0.6 می باشد. بطوریکه ورزشکار براحتی می تواند حرکات ورزشی خود را بر روی آن انجام دهد.

مت pu

تشک ورزشی وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی ایروبیک ، یوگا و پیلاتس بر روی زمین است و به شما احساس راحتی و شادابی در حین ورزش می‌دهد. از آنجایی که باید این حرکات ورزشی روی زمین انجام شود و ممکن است نوع حرکت طوری باشد که ورزش‌کار مجبور شود روی زمین بنشیند یا دراز بکشد مت یا زیرانداز یوگا به کمک ورزشکار آمده و علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی راحتی ورزشکار را به دنبال خواهد داشت.

مت یوگا پارچه ای 6 میل EXERSICE ME یکی از بهترین پیشنهادهای تک رزم به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش است، چرا که در کنار طراحی و رنگ بندی مختلف از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باز و سالن مناسب است.