» دستگاههای ورزشی » دستگاه های بدنسازی خانگی » دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس کد 157

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس کد 157

امتیاز کاربران
وضعیت:

254000000 ریال

0

ارسال به دوستان

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس کد 157

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 95053

 
نوع کاربردی: خانگی _ نوع عملکرد: مگنتی _ تحمل وزن: 120 کیلو گرم _ محصول چین
 

یکی از ورزش‌های پرطرف‌دار در بین افراد از کودک تا افراد مسن دوچرخه‌سواری است. این ورزش با مزایای فراوانی که دارد گاهی به دلایلی مانند شرایط زمانی، مکانی و همچنین شرایط جوی تا حدی برای برخی افراد قابل انجام نمی‌باشد. افراد با استفاده از دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 95053 می‌توانند در منزل تمرینات دوچرخه‌سواری خود را انجام دهند. این دستگاه دارای امکانات بسیاری است که افراد را در تمرین بهتر و مفیدتر کمک می‌کند.

مشخصات دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 95053

مگنتی

 حسگر ضربان قلب

تنظیم افقی صندلی

فلایویل 6 کیلوگرمی

 مجهز به صندلی طبی

وزن دستگاه :51.7 کیلوگر

ابعاد دستگاه :183x73x123 سانتی‌متر

دارای نمایشگر و امکان نمایش داده‌های مرسوم

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 95053 یکی از انواع دوچرخه های ثابت مبله میباشد. این مدل دوچرخه ثابت خانگی عملکرد مگنتی دارد یعنی تغییر یا تنظیم مقاومت یا سختی پدال ها از پیچ تنظیم روی ستون جلویی دستگاه می باشد.تحمل وزن این دستگاه 120 کیلوگرم میباشد و صفحه نمایش آن از نوع LCD است که روی آن ضربان قلب، سرعت، مسافت طی شده، میزان کالری مصرف شده را نمایش میدهد.علاوه بر این مشخصات دارای صندلی طبی که با داشتن پشتی توری یا زنبوری از تعریق بیش از اندازه پشت جلوگیری میکند. فلایویل (چرخ لنگر) 6 کیلویی، چرخ، رکاب‌های بنددار، صندلی تنظیم پذیر در جهت افقی از دیگر مشخصاتی است که می‌توان درباره این مدل از دوچرخه ثابت نام برد.

برای تمرینات ورزشی و هوازی بهتر است از لباس های مخصوص ورزشی با خاصیت جذب تعریق و عدم ایجاد حساسیت استفاده کنید. برای مشاهده پوشاک مناسب تمرین از صفحه پوشاک بدنسازی دیدن بفرمایید.

دوچرخه ثابت خانگی تایتان فیتنس مدل 95053

 

مزایای تمرین با استفاده دوچرخه ثابت

تمرین با دوچرخه ثابت یک نوع ورزش هوازی است و باعث تقویت سیستم قلبی و عروقی بدن می‌شود که باعث بهبود جریان خون و اکسیژن‌رسانی در بدن می‌شوند. بهبود گردش خون در بدن باعث سطح قند خون بهبودیافته، یک سیستم ایمنی قوی تر، سطح استرس کمتر، بهبود حافظه و عملکرد مغز و … می‌شود.

کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2

زمانی که ورزشکار در حال انجام تمرینات استقامتی مانند تمرین با دوچرخه ثابت است، عضلات از گلوکز موجود در بدن استفاده می‌کند که این عاملی برای کاهش قند خون است. همچنین در طی تمرینات هورمون انسولین در بدن ترشح می‌شود که در افراد دیابتی این عامل به‌درستی انجام فعالیت نمی‌کند و باعث بروز مشکل در افراد می‌شود. تمرینات استقامتی این‌چنینی باعث تنظیم طبیعی سطح انسولین و در نتیجه سطح قند خون می‌شود.

افزایش شادابی و امید به زندگی

دیگر هورمونی که در زمان تمرین ترشح می‌شود اندورفین و سروتونین است که باعث افزایش شادابی، بهبود خلق‌وخو و کاهش استرس می‌شود. این در حالی است که موارد ذکر شده از عوامل مهم در روحیه زندگی است و می‌تواند در بهبود شرایط روحی و امید به زندگی در افراد به‌ویژه افراد میان‌سال و کهن‌سال بسیار مؤثر باشد.