» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » بیسبال » چوب بیسبال یوتا مدل V3 کد 300

چوب بیسبال یوتا مدل V3 کد 300

امتیاز کاربران

0

ارسال به دوستان

چوب بیسبال یوتا مدل V3 کد 300

ورزش بیسبال

بیس‌بال نوعی ورزش گروهی است که با چوب و توپ توسط ۹ بازیکن در یک زمین چمن بازی می‌شود. بیس‌بال در قرن نوزدهم از ورزش انگلیسی کریکت ریشه گرفته‌است. چوبی که بازیکنان بیس‌بال به‌دست می‌گیرند «چُفته» نامیده می‌شود.بیس‌بال ورزش ملی آمریکاست. به‌طور سنتی، در یکی از روزهای هر فصل حتی رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در این ورزش شرکت می‌کند.

شرکت وی به این ترتیب بود که یک توپ بیس‌بال را در محوطه بازی می‌انداخت و به این وسیله اولین مسابقه دوره‌ای فصل را در واشینگتن می‌گشود. چون اغلب آمریکاییان بیس‌بال بازی کردند تقریباً همه آنان به این بازی کاملاً آشنا هستند. اغلب مدارس و دانشکده‌ها تیم‌های بیس‌بال مخصوص خود را دارند. بیس‌بال، ورزش متداول میدان‌های ورزش و زمین‌های خالی در بعد از ظهرهای تابستان است.بیس‌بال یک ورزش دسته‌جمعی است که در هر دسته ۹ نفر شرکت می‌کنند. یک مسابقه معمولی در ۹ دوره انجام می‌گیرد اما اگر در خاتمه این ۹ دوره نتیجه امتیازات طرفین مساوی باشد، دوره‌هایی به بازی اضافه می‌شود. در هر دوره بازیکن‌های یک دسته به نوبت چفته را در اختیار دارند تا آنکه بازیکنان «سوخته» پیدا کنند.

توپ‌های بیس‌بال و چفته‌ها را در نهایت دقت تهیه می‌کنند. توپ‌ها را از چوب‌پنبه، لاستیک، نخ، و پوست اسب می‌سازند. وزن توپ در حدود ۱۵۰ گرم و قطرش حدود ۷ سانتیمتر است. چفته‌ها را معمولاً از چوب زبان گنجشک می‌تراشند. حداکثر طول چفته‌ها ۱۰۶ سانتی‌متر و حداکثر قطر آن‌ها حدود ۲ سانتی‌متر است.سافت‌بال نوعی از بیس‌بال است که توپ آن نرم‌تر و بزرگتر است. خانه‌ها به هم نزدیک‌ترند، اما قوانین آن بازی شبیه قوانین بیس‌بال است.

چوب بیسبال یوتا مدل V3

برند یوتا یک برند ساخت و تولید چوب های بیس بال در سطح حرفه ایی و نیمه حرفه ایی میباشد . محصولات این شرکت تماما دست ساز و با بالاترین کیفیت ممکن هستند . جنس بی نظیر چوب - مقاومت بالا - وزن نسبتا سبک و طراحی منحصر به فرد چوب های بیسبال UTA از موارد متمایز کننده ی محصولات این شرکت با دیگر شرکت هاست . لوازم تولید شده ی این برند برای بازیکنان حرفه ایی تولید شده که به واسطه ی قیمت به نسبت معقول آن ارزش خرید برای وزشکاران نیمه حرفه و مبتدی را بوجود میاورد چوب بیسبال یوتا مدا V3 ساخته شده از چوب وسک قرمز و بسیار محکم و بادوام است . وزن چوب چیزی در حدود 1070 گرم و طول آن 76 سانتی متر میباشد . در رنگ آمیزی این چوب از بهترین رنگ ها استفاده شده.

ویژگی های تخصصی:

  • -جنس چوبی
  •  
    -دارای روکش رزین شده
  •  
    -مناسب جهت استفاده برای ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای
چوب بیسبال یوتا مدل V3

محصولات مشابه