» تجهیزات اماکن ورزشی » لوازم ورزشی مهد کودک » استخر توپ زرافه

استخر توپ زرافه

امتیاز کاربران
وضعیت:

0

ارسال به دوستان

استخر توپ زرافه

استخر توپ زرافه به دلیل ساختار و طرح زیبایی که دارد، به فضای شما شادی و نشاط خاصی می بخشد. شرکت تجهیزات شهربازی خیمه صالح اولین و بهترین توللید کننده تجهیزات شهربازی مانند سرسره بادی و ترامپولین در ایران می باشد.

 

ابعاد و گنجایش استخر توپ زرافه

ابعاد این استخر توپ زرافه به گونه ای است که در پارک و شهربازی ها قابل استفاده است. همچنین ظرفیت این دستگاه 6 نفر می باشد. و وزن مجاز برای هر نفر 35 کیلوگرم می باشد.

این استخر بادی نیازمند یک موتور دمنده می باشد. شما می توانید بهترین موتور دمنده را با بهترین قیمت همگام خرید از خیمه صالح تهیه فرمایید.

بازی و شیرجه میان تعداد زیادی توپ برای کودکان کار جذاب و هیجان انگیزی می باشد. شما با استفاده از این استخر بادی توپ اوقات لذت بخشی را برای کودکان فراهم کنید.

قیمت این استخر توپ زرافه بر اساس ابعاد و نوع پارچه تعریف می شود.

شما می توانید توپ های مورد نیزا استخر توپ را هنگام خرید به صورت حضوری یا تفلنی از شرکت تجهیزات شهربازی خیمه صالح تهیه فرمایید.

 این استخر بادی زرافه از پارچه کره ای ساختته شده است که میان پارچه های موجود در بازار، بهترین دوام و طول عمر را دارد. همچنین نخ دوخت مورد استفاده در تولید این استخر بادی ایتالیایی می باشد که یکی از بهترین نخ دوخت های جهان است.

محصولات مشابه