» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » ای ام اس E M S » ران‎‌بند و بازوبند EMS

ران‎‌بند و بازوبند EMS

امتیاز کاربران
وضعیت:

0

ارسال به دوستان

ران‎‌بند و بازوبند EMS

 

یکی از روشهایی که متخصصین در درمان و بهبود بیمارانی که دچار اختلالات عصبی و حرکتـی در بدن شده‌اند، استفاده از تکنیـکهای EMS (تحریکات الکتریکی) می‌باشد.
ما در 
Italfit با بهره‌گیری از تجربه سالیان متمادی فعالیتهای مهندسی و بازرگانی، گامی موثر در حوزه طراحی و تولید ابزارهای ورزشی – درمانی برداشته‌ایم.
بازوبند – ران‌بندهای 
italfit یکی از این ابزارها است.
این محصول با استفاده از تکنولوژی EMSتولید شده است.
تمامی محصولات 
italfit دارای گواهی ایمنی و سازگاری الکترومغناطیسی (EMC) می‌باشند.

EMS مخفف عبارت Electrical Muscle Stimulation (به معنی تحریک الکتریکی عضله) می باشد، در رابطه با آن عبارت ems training نیز به کار می رود زیرا در واقع سیستم آموزشی نوینی است که در آن از تحریک الکتریکی عضلات و ورزش ساده و ممولی استفاده شده است. پالسهای تولید شده باعث ایجاد انقباض ماهیچه‌ها می‌گردد. تعداد و شدت این انقباض روی عضله قابل تنظیم می‌باشد. در حین انجام ورزش و حرکات به روش‌های سنتی و معمولی سیگنال‌هایی که مغز تولید می‌کند به عضلات درگیر ورزشکار ارسال می‌گردد و دستگاه ای ام اس این عملیات را شبیه‌سازی می‌کند.

از ویژگی های مهم محصولات ایتال فیت، تقویت عضلات ضعیف شده، افزایبش دامنه حرکتی مفاصل، کاهش اسپاسم و خشکی عضلات، بازگشت عملکرد نواحی از کار افتاده و همچنین چربی‌سوزی می‌باشد.

روش استفاده از ران‌بند و بازوبند تناسب اندام

از این وسیله در قسمت های مختلف  از جمله بازو و ران و ساق پا و ساق دست جهت تقویت و عضله‌سازی و همچنین برای رفع درد می‌توان استفاده کرد.

  • قبل از استفاده ریموت کاملا شارژ شود.
  • پدها را توسط اسپری به دقت مرطوب نمایید.
  • محکم بر روی موضع بسته شود.
  • برای افزایش سایز بازوبند و ران‌بند می‌توانید از رابط  داخل جعبه استفاده کنید.
  • ریموت را به دکمه های آهنربا متصل و مطابق دستورالعمل روشن نمایید.