» تجهیزات اماکن ورزشی » لوازم ساخت استخر » کمربند بند عنکبوتی

کمربند بند عنکبوتی

امتیاز کاربران
وضعیت:

5000000 ریال

0

ارسال به دوستان

کمربند بند عنکبوتی

بند عنکبوتی – نگهدارنده ستون فقرات

بند عنکبوتی به عنوان یک فیکساسیون بدن بیمار عمل کرده و او را بر روی برانکارد محکم نگه می دارد. پس از رخ  دادن یک حادثه، در صورت حرکت و جا به جایی مصدوم یا بیمار، احتمال آسیب به بخش های مختلف بدن او خصوصا سر و گردن در اثر ضربه و فشار های مختلف وجود دارد. بنابراین در این زمان برای جلوگیری از عواقب بعدی ناشی از حرکت مصدوم، بهتر است بدن وی ابتدا بر روی برانکارد به خوبی ثابت شده و سپس به مرکز درمانی ارجا شود.

محصولی به نام بند عنکبوتی برای حل این مشکل طراحی و تولید شده و از جمله ابزار های مورد نیاز برای جا به جایی و حمل بیمار بدون تکان خوردن است. به کمک این کالا شما می توانید بدون وارد شدن ضربه و فشار در حین حرکت، بیمار را به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل نموده و از آسیب های احتمالی به او پیشگیری نمایید.

ویژگی های بند عنکبوتی

این بند عنکبوتی که به عنوان یک فیکساسیون بدن بیمار عمل کرده و او را بر روی برانکارد محکم نگه می دارد و از جا به جایی و ایجاد صدمات بیشتر به او جلوگیری می نماید، ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله آنها می توان موارد زیر را نام برد:

این بند عنکبوتی را می توان در تمامی مراکز درمانی و اورژانس ها و مرکز فوریت های پزشکی استفاده نمود.

این محصول از جنس کتان و کش ساخته شده است و بنابراین استحکام و قدرت بالایی را در نگهداری بیمار بر روی تخت برانکارد دارا می باشد. در حقیقت این بند ها به دلیل خاصیت کشسانی زیادی که دارند، بیمار با وزن های بالاتر را نیز نگه داشته و از حرکت و جا به جایی او جلوگیری می نمایند.

این بند عنکبوتی مدل الوند، 5 بند در رنگ های مختلف با فاصله های مشخص از یکدیگر دارد که 2 بند بالایی آن برای نگه داشتن سر و گردن، 2 بند برای نقاط میانی بدن ( کمر و شکم) و 2 بند نیز بر روی پا ها بسته شده و به این ترتیب تمام بدن بیمار را بر روی تخت فیکس می نماید

این بند همچنین یک بند اتصال دهنده دارد که به قسمت زیرین برانکارد رفته و بدن بیمار را بر روی آن محکم نگه می دارد. در حقیقت این بند رابط بین تمام بند های متصل شده به بیمار با برانکارد است تا انتقال صحیح او به مرکز به درستی انجام گیرد.

این کالا با جنس خوبی که دارد قابل شست و شو بوده و شما می توانید برای جلوگیری از انتقال عفونت های احتمالی، آن را به خوبی بشویید و به این ترتیب از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

این بند عنکبوتی ساخت ایران بوده و بنابراین با کیفیت خوبی که دارد، با قیمت مناسبی نیز به دست مصرف کننده می رسد.

این محصول بسته به کارایی خوب و بی نظیری که دارد، قیمت مناسبی نیز دارا می باشد. در حقیقت شما برای جلوگیری از آسیب و ضایعه نخاعی و یا مشکلات دیگر در بیمار، قیمت مناسبی را پرداخت می نمایید.

این محصول قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و می تواند برای افراد با سایز های مختلف استفاده شود. در واقع بند های این محصول با قابلیت کشسانی فوق العاده برای افراد مختلف جمع و باز شده و می تواند آن ها را بر روی تخت ثابت نگه دارد.

بند عنکبوتی در پک بسته بندی زیپ دار بوده و در مواقع اضطراری به راحتی قابل باز شدن و استفاده می باشد. همچنین این پک بسته بندی به راحتی درون کیف امداد و نجات و یا کیف کمک های اولیه قرار گرفته و جا به جا می شود.