» لوازم و تجهیزات ورزشی » محصولات » پوشش کف اماکن ورزشی » کفپوش رولی » کفپوش رولی pvc بدون فوم » کفپوش اسپاد خودرویی 4 میل

کفپوش اسپاد خودرویی 4 میل

امتیاز کاربران
وضعیت:

4310000 ریال

0

ارسال به دوستان

کفپوش اسپاد خودرویی 4 میل

 

این کفپوش ها جهت استفاده در انواع وسائل نقلیه(اتوبوس، هواپیما، قطار، کشتی، خودرو سواری و …) تولید شده است.مقاوم در برابر نفوذ آب، محافظت مناسب از کف وسایل نقلیه و جلوگیری از پوسیدگی آن، عدم انتقال صدا و شستشوی آسان و همچنین مقاومت در برابر سایش و لغزش از دیگر مزایای این کفپوش هاست.کفپوش خودرویی اسپاد در رنگهای مختلف و با امکان اضافه کردن دانه های رنگی در رویه کفپوش قابل تولید است.

 시내버스 시트 전체샷 모음 1 [현대] : 네이버 블로그

کفپوش های خودرویی

یکی از اجزای اصلی مورد استفاده تقریبا در هر خودرویی کفپوش است. کفپوش ها علاوه بر زیبایی ظاهری، وظیفه تمیز نگه داشتن خودرو و محافظت از کفپوش ها را نیز بر عهده دارند. این لوازم جانبی به تمیز کردن و ضد عفونی کردن کف خودرو کمک می کند و برای بهبود زیبایی به خوبی عمل می کند.

کفپوش داخل قطار و مترو باید در برابر لغزش، خش پذیری، آلودگی و آتش سوزی مقاومت فوق العاده بالایی داشته باشد.شرکت اسپاد آماده ارائه مشاوره فنی و مهندسی به شرکت های تولیدی و تجهیز کنندگان قطار و مترو را دارد.

کفپوش های ریلی

کفپوش قطار

کفپوش های صنایع دریایی

اسپاد تولید کننده سبد محصولات تخصصی کف است که با هدف محافظت از سطح و افزایش بهره وری محیط کاربری طراحی شده و شامل انواع مختلفی از کفپوش های رزینی بر پایه رزین های اپوکسی، پلی یورتان و متیل متاآکریلات است. بهره گیری از به روز ترین فناوری های روز صنعت پوشش در کنار نانوفناری امکان استفاده از این محصولات را حتی در محیط های پرچالشی همچون صنایع دریایی فراهم نموده است.

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع هوایی

ساختار پیچیده فرودگاه ها و تنوع کاربری در بخش های مختلف آن، سبب شده است که اسپاد طیف گسترده ای از محصولات خود را به عنوان کفپوش در بخش های مختلف فرودگاهی پیشنهاد دهد. با این نگاه اسپاد با پشتوانه دانش فنی، تجربه و تنوع محصولات خود، توانسته است محصولاتی متناسب با کاربری های بخش های مختلف فرودگاهی همچون آشیانه ها، ساختمان های تعمیر و نگهداری، پارکینگ های خودرو های سبک و سنگین، مسیر های عبوری خودرو ها در نواحی پروازی، انبار ها و مکان ها لجستیک، نواحی خرده فروشی، سالن های عمومی و تجاری، آشپزخانه ها و رستوران ها را به منظور تسهیل ارائه خدمات جهت عبور روزانه هزاران نفر  را مهیا نماید.

کفپوش های صنایع هوایی

کفپوش های صنایع هوایی

محصولات اسپاد، پوشش های کف و کفپوش های رزینی بر پایه انواع رزین های اپوکسی، پلی یورتان، پلی متیل متا آکریلات و پلی اسپارتیک و با بهره گیری از فناوری نانو و کیفیت هوای سازه تلاش نموده است تا بتواند محصولاتی تولید کند که پاسخگوی نیازهای مختلف صنعت هوایی باشد.