» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » سوارکاری » پودر مکمل Pink Powder اسب

پودر مکمل Pink Powder اسب

امتیاز کاربران
وضعیت:

0

ارسال به دوستان

پودر مکمل Pink Powder اسب

زندگی امروزی اسب شامل مصرف جیره غذایی فرآوری شده، شرکت در مسابقات، کار و مسافرت منظم است که می تواند به استرس عصبی و متابولیک منجر شده و نهایتا افت وضعیت بدنی اسب را به همراه داشته باشد.

تقویت تغذیه ای دستگاه گوارش، پایه و اساس سلامت و سرزندگی در اسب است که به صورت وضعیت بدنی مناسب در اسب بروز می یابد.

در مورد پودر In the Pink Powder ، اولین گزینه تعادل بخشی جیره غذایی انواع اسب ها از اسب های مسابقه ای فوق العاده تا اسب های تفریحی است که همگی بایستی در شرایط بدنی مناسبی باشند تا بتوانند حداکثر توانشان را بکار گیرند.

پودر In the Pink Powder  در واقع  تعادل بخش جیره غذایی متراکم برای رسیدن به بهترین شرایط بدنی و حفظ آن است . یکی از پیشرفته ترین فرآورده های غذایی موجود برای ارتقاء جیره غذایی اسب های ورزشی و تفریحی محسوب می شود. این پودر یک تعادل بخش غذایی متراکم است که با استفاده از مخمرهای زنده و پروبیوتیک ها فرموله شده و هدف از مصرف آن بهینه سازی کارکرد دستگاه گوارش و رمندهای طبیعی گوارش است.

این پودر اسب را قادر می سازد تا بطور کامل از جیره غذایی مصرفی استفاده کرده و شرایط بدنی خود را در حالت مناسب نگه دارد. علاوه بر این با توجه به وجود ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی کمیاب ضمن تقویت سلامتی، به اسب سرزندگی و توان بالایی می بخشد.

در ظروف 700 گرمی، 1.4 ، 2.8 و 10 کیلوگرمی موجود می باشد.

با مصرف روزانه 24 گرم، یک ظرف 1.4 کیلوگرمی برای حدود 60 روز کفایت می کند.

محصولات مشابه