» پوشش کف اماکن ورزشی » کفپوش ضد سرخوردن » کفپوش حمام

کفپوش حمام

امتیاز کاربران
وضعیت:

850000 ریال

0

ارسال به دوستان

کفپوش حمام

با توجه به اینکه جنس کفپوش ها از تایل بوده , از انعطاف پذیری قابل قبول و بالایی برخوردار هستند و مواد اولیه بکار رفته ان مرغوب و استاندارد بوده , به همین دلیل از این کفپوش ها در جاهایی که خطر لیز و یا سر خوردن باشد مورد استفاده قرار می گیرد و جلوگیری از اسیب رسیدن به فرد , سالمند و یا کودک میشود.

  به دلیل لیز بودن و سر بودن کف حمام و توالت, سالانه افراد زیادی دچار آسیب و شکستگی دست و پا میشوند, و در اثر ضربه به سر امکان مرگ فرد هم وجود دارد. با توجه به سونامی وحشتناک سالمندی که در ایران وجود دارد, صدمات ناشی از لیز خوردن در افراد سالمند به دلیل کهولت سن دو چندان میشود و اسیب های جبران ناپذیری بوجود می آورد. استفاده از کفپوش حمام ضد لغزش , علاوه بر ایمن کردن فضای سرویس بهداشتی ,ضریب اسیب دیدگی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد .

از دیگر استفاده کفپوش حمام ضد لغزش , در استخرها آشپزخانه های رستوران ها , هتل ها و منازل و حتی اتاق خواب کودک میباشد و در صورتی که کودک شما در حین بازی از روی تخت یا صندلی بر روی زمین بیفتد خطر اسیب دیدن را کاهش میدهد. از دیگر مزیت کف پوش ها تنوع رنگ و ابعاد مختلف آن میباشد , که بسته به جای مورد نظر خود, انتخاب میکنید.

در اکثر خانه هایی که فرد سالمند در ان زندگی میکند , در سرویس بهداشتی از ( صندلی حمام و صندلی توالت فرنگی ) استفاده میشود که فرد سالمند یا معلول و یا بانوان باردار هنگام بلند شدن از روی صندلی حمام و توالت امکان لیز خوردن وجود دارد , که با استفاده از کف پوش های تایل پلاستیکی مانع از سر خوردن و اسیب دیدن فرد میشود.

ابعاد این کفپوش ها 30 در 30 سانت بوده و به راحتی به حالت پازلی داخل هم چفت میشوند و بدون نیاز به چسب و هیچ ماده ای , میتوانید براحتی از ان استفاده کنید . پیشنهاد میشود برای تنوع و زیبایی محیط از 2 مدل کفپوش, به طور مثال رنگ قرمز و ابی استفاده شود و به حالت شطرنجی چیده شود. 

کفپوش ضد لغزش از کاربردی ترین تجهیزات استخر و جکوزی - پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا

کفپوش استخری پلاستیکی ( تایل مشبک ) با بهترین قیمت و کیفیت