» دستگاههای ورزشی » دمبل - وزنه » دمبل متغیر 10 کیلو دور لاستیک

دمبل متغیر 10 کیلو دور لاستیک

امتیاز کاربران
وضعیت:

9600000 ریال

0

ارسال به دوستان

دمبل متغیر 10 کیلو دور لاستیک

دمبل متغیر ده کیلویی رکورد و معرفی آن

دمبل متغیر ده کیلویی رکورد (Dumbbell) وسیله ای با کارایی بالا در ورزش محسوب می شود. دمبل ها یا وزنه های آزاد نوعی از تجهیزات ورزشی هستند که نیازی به استفاده از دستگاه های ورزشی ندارند. از دمبل برای تقویت عضلات استفاده می شود.

بیشتر دمبل ها با یک میله باریک در وسط و دو صفحه پهن تر در هر انتها طراحی شده اند.

برخی از دمبل ها وزن بسیار سبکی دارند ( ۵۰۰ گرم) ، در حالی که برخی دیگر بسیار سنگین هستند (۵۰ کیلو یا بیشتر). دمبل ها می توانند در وزن ثابت و یا متغیر باشند.
دمبل متغیر ده کیلویی رکورد

دمبل های وزن ثابت، دمبل هایی که با چدن ساخته می شوند و با لاستیک یا نئوپرن یا پوسته های پلاستیکی سفت پر شده با بتن پوشانده می شوند. در هر دو مورد، مقدار وزن برای هر دمبل ثابت است (یعنی غیر قابل تنظیم).
دمبل های متغیر، دمبل هایی متشکل از یک میله فلزی (برای گرفتن در دست) و صفحه های وزن دار (صفحات) می باشند که برای تنظیم مقدار وزن دمبل، قابلیت کم و زیاد کردن صفحات را دارند.در ادامه برای بررسی محصول دمبل متغیر ده کیلویی رکورد همراه ما باشید.
دمبل متغیر ده کیلویی رکورد و هدف آن

هدف از استفاده از دمبل متغیر ده کیلویی رکورد ، تقویت عضلات و افزایش سایز آنهاست. بدنسازان و سایر ورزشکاران اغلب از دمبل در تمرینات یا برنامه های ورزشی خود استفاده می کنند؛ چرا که این وسیله علاوه بر اینکه نسبت به دیگر وسایل ورزشی قیمت کمتری دارد، دارای حجم کمی هم می باشد. استفاده از دمبل، اگر به درستی و به طور منظم در یک برنامه تمرینی جامع انجام شود، این پتانسیل را دارد که به ایجاد شانه‌های پهن، بازوهای قوی، باسن‌های خوش فرم، سینه‌های بزرگ، پاهای قوی و شکم‌های مشخص کمک کند.

دمبل متغیر ده کیلویی معرفی شده در این بخش دارای صفحه های از جنس چدن می باشد که کل آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند. شکل و فرم این دمبل روکش دار متغیر رکورد بر اساس سلیقه اکثر خانم ها با رنگ های شاد تولید می شود و دور تا دور این دمبل روکش pvc بسیار قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند.
دمبل متغیر ده کیلویی رکورد و وزنه های آن

دمبل متغیر ده کیلویی رکورد به ترتیب دارای وزنه های نیم ، یک ، یک و نیم و دو کیلوگرمی بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن وزنه آن را کم یا زیاد کنید.

درنهایت دمبل متغیر ده کیلویی رکورد به دلیل کیفیت و دوام بالا، اشغال فضای کم و به صرفه بودن آن از نظر اقتصادی، یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است.

هر کارتون شامل: وزنه‌های ۰٫۵ کیلویی،۲ کیلویی، ۱٫۵ کیلویی و یک کیلویی

شامل: دو عدد کارتون ۱۰ کیلویی

۴ عدد وزنه ۰.۵ کیلویی

۴ عدد وزنه ۱ کیلویی

۴ عدد وزنه ۱.۵ کیلویی

۴ عدد وزنه ۲ کیلویی

جمع کل وزنه ها: ۲۰ کیلو

تعداد دسته دمبل: ۲ عدد دسته دمبل

جنس: فولاد آبکاری شده

 

محصولات مشابه