» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » بوکس » کیسه بوکس 120 سانتیمتر Green Hill

کیسه بوکس 120 سانتیمتر Green Hill

امتیاز کاربران
وضعیت:

9250000 ریال

1

ارسال به دوستان

کیسه بوکس 120 سانتیمتر Green Hill

راهنمای خرید کیسه بوکس فوم Green Hill

قبل از خرید کیسه بوکس فوم Green Hill، بهتره اطلاعات مختصری در مورد کیسه بوکس های آویز داشته باشید. یکی از تجهیزات مهم در تمرینات ورزش های رزمی، بویژه رشته جذاب بوکس، کیسه بوکس ها می باشند که اهمیت آن از دید هیچ ورزشکاری پوشیده نیست. کیسه بوکس ها از نظر مدل، طرز قرار گیری، شیوه استفاده و جنس انواع گوناگون دارند که یکی از مدل هایی که از قدیم مورد استفاده فراوان ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی فارغ از رشته تخصصی ، سن ، جنسیت و … قرار گرفته است ، کیسه بوکس های آویز می باشد. چرا که هم از نظر سهولت نصب و استفاده در مکان های مختلف مانند منازل و باشگاه های خصوصی و عمومی بسیار مناسب می باشند و هم به جهت تقویت ضربات دست و پا قابل استفاده افراد مختلف از کوچک و بزرگ تا زن و مرد قرار می گیرد.

 

کیسه بوکس

 

 

چرا کیسه بوکس آویز بخریم؟

کیسه بوکس های آویز همانطور که از نامشان پیداست باید از یک نقطه آویزان شوند و هم در باشگاه و هم در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند و جزو کیسه بوکس های سنگین هستند. این کیسه ها را می توان به دو حالت در محیط نصب کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که کیسه بوکس های آویز همواره ثابت می باشند و امکان جا به جا شدن به جاهای مختلف باشگاه را ندارند. این کیسه ها یا از سقف آویزان می شوند و یا از دیوار و البته بهترین انتخاب برای تمرینات مشت زنی هستند. این کیسه ها با زنجیر و یا طناب از سقف آویزان می شوند. این کیسه ها بسیار مورد توجه ورزشکاران و بوکسورهای حرفه ای هستند و از محبوبیت خاصی برخوردارند.

اگر فضای بزرگی دارید و یا کیسه بوکس را در باشگاه استفاده می کنید بهتر است آن را از سقف آویزان کنید. چرا که فضای بیشتری در اطرف کیسه بوکس بوجود می آید و شما از همه طرف این امکان را دارید که به کیسه بوکس ضربه وارد کنید.

اگر فضای کوچکی دارید و میخواهید در اتاق خود کیسه بوکس آویز را نصب نمایید بهتر است با پایه دیواری کیسه بوکس بر روی دیوار وصل کنید، زیرا فضای کمتری اشغال می کند. اما ایراد این روش این است که ورزشکار فضای لازم برای مشت زنی را ندارد و ضربات را فقط باید از یک طرف به کیسه بوکس وارد کند.

کیسه های آویز همچنین برای تمرینات لگد زنی انتخاب خوبی هستند و بهتر آن است که برای تمرینات لگد زنی از کیسه های بوکس آویز با ارتفاع بیشتر از ۱۲۰ سانت از سقف استفاده شود.

9 صبح الی 19 آقای اژدری 02166968412 -- 02166418402 &&& از ساعت 19 به بعد از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره همراه 09102225953 پیام بدهید در اولین فرصت با شما تماس گرفته می شود