» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » پیلاتس » توپ پیلاتس 22 سانتیمتری کد 308

توپ پیلاتس 22 سانتیمتری کد 308

امتیاز کاربران
وضعیت:

700000 ریال

0

ارسال به دوستان

توپ پیلاتس 22 سانتیمتری کد 308

مزایای محصول
قابل حمل آسان
قطر 22 سانتیمتر
انعطاف پذیر، نرم و سبک
قابلیت تنظیم باد داخل توپ
ماساژور و افزایش دهنده ی گردش خون
آج دار برای جلوگیری از لغزش و لیز خوردن
جنس از PVC بادوام، بدون بو و فاقد مواد حساسیت زا
مناسب پیلاتس، یوگا، بدنسازی، توانبخشی و سایر تمرینات ورزشی
 
مشخصات فنی
مورد استفاده
نیمه حرفه ای
وزن خالص (گرم)
2
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
13*17
 توضیحات محصول

 

توپ بدنسازی پیلاتس آجدار متوسط با قطر 22 سانتی متر یک توپ ورزشی نرم، بادوام و چند منظوره است که برای تمرینات ستون فقرات و عضلات شکمی مناسب است. این توپ بدنسازی می تواند به تقویت قدرت و استقامت کمک کند و تنوع حرکات ورزشی شما را افزایش دهد. این محصول از PVC ساخته شده که بسیار مقاوم، بدون بو و فاقد مواد حساسیت زا می باشد. سطح این توپ آجدار بوده، ضد لغزش است و از لیز خوردن توپ در حین انجام حرکات جلوگیری می کند. همچنین حالت ماساژور و افزایش دهنده ی گردش خون را نیز دارد.
شما می توانید از این توپ به عنوان تکیه گاه زیر کمر خود برای تقویت عضلات مرکزی بدن استفاده کنید. از کاربردهای دیگر آن، برای ماساژ استراحت سر یا گردن استفاده می شود. از این توپ برای تمرینات توانبخشی نیز استفاده می شود. مقدار هوای توپ را می توان طوری تنظیم کرد که توپ را نرم تر (برای نشستن یا به عنوان تکیه گاه سر) یا برای سایر تمرینات مانند تقویت عضلات ستون فقرات، شکم، هسته و همچنین کف لگن به صورت پر بادتر و سفت تر استفاده کرد.
طیف گسترده ای از تمرینات وجود دارد که می توانید با این توپ ورزشی انجام دهید وتمرینات خود را متنوع تر کنید. بسیار سریع باد می شود و دارای وزن سبکی است، بنابراین می توانید آن را تا کنید و در کشو قرار دهید تا زمانی که به آن نیاز دارید. 

 

 

محصولات مشابه