» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » پیلاتس » توپ جیم بال سایز 75 کد 305

توپ جیم بال سایز 75 کد 305

امتیاز کاربران
وضعیت:

3400000 ریال

0

ارسال به دوستان

توپ جیم بال سایز 75 کد 305

جنس لاستیک نرم  – دارای پمپ باد – دارای سایزبندی – محصول چین

راهنمای خرید توپ جیم بال آجدار Golden Star

توپ جیم بال آجدار Golden Star

توپ جیم بال که با نامهای دیگری نظیر سوئیس بال, توپ ایروبیک, توپ پیلاتس، فیزیوبال و… نیز نامیده می شوند, توپهایی می باشند که از مواد الاستیکی و در قطر های بین 35 تا 85 سانتیمتر ساخته می شوند. خرید توپ جیم بال توصیه هر مربی تناسب اندام است. این توپها, بسیار سبک و با دوام هستند که ورزش کردن با آن بسیار راحت می باشد و در ورزش هایی مانند یوگا، ایروبیک, پیلاتس و تناسب اندام و همچنین در درمان، ریکاوری بعد از مصدومیت و توانبخشی استفاده می شوند. توپ های ایروبیک مرغوب، از جنس وینیل هستند و البته مدل لاستیکی آنها نیز وجود دارد. مزیت اصلی تمرین با این توپها در این است که در زمان تمرین با این توپها عضلات زیادی از بدن بمنظور متعادل نگه داشتن درگیر می شوند. توپ جیم بال به شما کمک می کند تا حرکات متنوعی را با آن انجام دهید. این توپ برای تقویت عضلات کل بدن، انجام حرکات کششی، ایجاد هماهنگی و تعادل بین اندامهای مختلف بدن و حتی در فیزیوتراپی نیز کاربرد دارد. توپ جیم بال آجدار Golden Star وسیله ای سبک و با دوام است که ورزش کردن با آن بسیار راحت است. این توپ در ورزش هایی مانند یوگا و پیلاتس، ایروبیک و تناسب اندام و همچنین در درمان، ریکاوری بعد از مصدومیت و توانبخشی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات محصول

جنس توپ جیم بال آج دار Golden Star از لاستیک نرم است و برای راحت باد کردن این وسیله همراه با آن یک پمپ باد و رابط آن قرار دارد. این توپ جیم بال آجدار با توجه به فرم کروی بودن آن، از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و براحتی در منزل مورد استفاده اعضای خانواده قرار می‌گیرد.

این توپ تناسب اندام ساخت کشور چین بوده و در دو سایز 75 و 85 سانتی متر و سه رنگ نقره ای ، آّبی و ارغوانی ارائه می گردد. این توپ براحتی قابل شستشو بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.  این مدل توپ جیم بال آجدار یکی از بهترین پیشنهادهای تک رزم به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش و تناسب اندام است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باز و سالن مناسب است.

 

توپ جیم بال آج دار Golden Star

 در هنگام کار با GYM Ball مراقب باشید تا این توپ از وسایل نوک تیز، داغ و منابع حرارتی دور نگه داشته شود.

هر روزه ،تمایل به داشتن بدنی زیبا و متناسب افزایش می یابد در حالی که مقدار زیادی محصولات پزشکی وجود دارد که می تواند آنگونه که دوست دارید جسم شما را زیبا و متناسب کند ولی هنوز حقیقتاً هیچ جایگزینی برای ورزش هایی که باعث تناسب بدن می شوند وجود ندارد. شواهد علمی به طور افزاینده بر این نکته تاکید دارند که بهترین عامل برای دستیابی به تناسب جسمی مورد نظر، بدون شک، ورزش مستمر و منظم است. فواید مهم دیگری علاوه بر ظاهر متناسب وجود دارد که از طریق ورزش کردن حاصل می شود و تناسب کمترین امتیازی است که ورزش کردن به شما ارائه می کند. در مجموع بدست آوردن تناسب اندام یعنی هماهنگ ساختن سایز عضلات بدن در کنار یکدیگر و تقویت نقاط ضعف، اگر ورزشکاری در تمرینات خود ، کسب تناسب و تقارن در عضلات را مد نظر قرار ندهد ممکن است پس از گذشت چند سال تمرین ، هنوز به زیبایی اندام آن طور که باید و شاید دست پیدا نکند.