» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » دارت » تخته دارت سوزنی ساده

تخته دارت سوزنی ساده

امتیاز کاربران
وضعیت:

1750000 ریال

واحد کالا: یک عدد
0

ارسال به دوستان

تخته دارت سوزنی ساده

توضیحات

دارت سوزنی ساده(با جعبه)

دارت سوزنی ساده (با جعبه) اصلی ترین وسیله برای انجام بازی تفریحی دارت است. این تخته دارای دو روی متفاوت است که امکان بازی بر اساس سلیقه شخصی را فراهم می کند. در کنار تخته دارت شش عدد سوزن در دو رنگ نیز عرضه شده است تا بازیکنان بتوانند به سادگی دارت های خود را در زمان بازی تشخیص دهند.

ساختار تیر دارت

تنه و پر این سوزن ها از جنس پلاستیک بوده و به همین دلیل در زمان برخورد با زمین نمیشکنند. برای نصب این محصول تنها به یک میخ و یا پیچ بر روی دیوار نیاز بوده و می توان به سادگی از آن در هر محیطی استفاده کرد. البته اگر قصد انجام بازی دارت در خانه را دارید، بهتر است بر روی دیوار یک لایه محافظ از قبیل ورقه های چوبی و یا یونولیت استفاده کنید تا اگر سوزن پرتاب شده به هدف برخورد نکرد، بر روی دیوار اثری به جا نگذارد.

خصوصیات

این دارت در سه مدل ۱۲،۱۵،۱۷ اینچ موجود است. منظور از ۱۲ اینچ، قطر صفحه دارت می باشد که ۱۲ اینچ یا ۲۹.۵ می باشد. ضخامت همه این سه مدل ۱۲ میلیمتر می باشد. به همراه هر صفحه ۶ عدد تیر دارت درون جعبه موجود می باشد.

قوانین بازی دارت

اگر بخواهیم به طور خلاصه به قوانین این بازی بپردازیم هر بازیکن در هر نوبت بازی اجازه دارد سه دارت پرتاب کند؛ بسته به حلقه ای که دارت در هر پرتاب با آن اصابت می کند، امتیاز بازی کننده محاسبه می شود؛ همچنین در صورتی که دارت پس از برخورد از روی صفحه امتیاز بیوفتد، امتیازی به آن پرتاب تعلق نمی گیرد. با تدوین قانون های اولیه بازی، برای نحوه پرتاب دارت هم سبک ها و الگو های مشترک اما نه لزوما اجباری در نظر گرفته شد که بازیکنان می توانستند با استفاده از آنها پرتاب های بهتری داشته باشند.