» وسایل ورزشی » چتر-سایبان » سایبان پلی کربنات کد 039

سایبان پلی کربنات کد 039

امتیاز کاربران
وضعیت:

سایبان پلی کربنات،قیمت پوشش سقف پلی کربنات،سایبان پارکینگ پلی کربنات،سایبان استخر پلی کربنات
0

ارسال به دوستان

سایبان پلی کربنات کد 039

سایبان پلی کربنات،قیمت پوشش سقف پلی کربنات،سایبان پارکینگ پلی کربنات،سایبان استخر پلی کربنات،سایبان با ورقهای پلی کربنات،سایبان پلی کربنات استادیوم،سایبان پلی کربنات سالن ورزشی،قیمت سایبان پلی کربنات،خرید سایبان پلی کربنات،فروش سایبان پلی کربنات،تولید سایبان پلی کربنات،انواع سایبان پلی کربنات

ورق پلی کربنات هالو

در مواردی که خصوصیاتی چون شفافیت و استحکام بالا به همراه تبادل حرارتی پائین در اولویت باشند، ورق‌های چند جداره پلی کربنات (HOLLOW) ابعاد گسترده‌تری از شیشه را در مصارف مختلف به ما ارائه می‌دهند. بنابراین این نوع ورق‌ها دارای خواص فیزیکی، مکانیکی و عایق حرارتی، صوتی عالی بوده که متضمن اعتبار قابل ملاحظه آن‌ها در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی است. این ورق‌ها که سهم عمده‌ای در زیبا سازی محیط پیرامون ما دارند، در سرتاسر جهان کاربرد داشته و فروش قابل قبولی را دارند.

کاربرد ورق‌های چندجداره

انعطاف و قوس پذیری و همچنین استحکام این محصول،باعث شده تا در پوشش بناهای مختلف یک انتخاب ایده آل، مورد توجه قرارگیرند. از کاربردهای این محصول می‌توان به:

  • سایبان برای استادیوم‌ها و مکان‌های ورزشی
  • تامین نور برای ورودی‌های مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و پوشش سقف پنل‌های عابر پیاده
  • سرپوش باجه‌های خودپرداز و کیوسک‌های تلفن
  • در عایق کاری صوتی و حرارتی ساختمان‌ها از جمله منازل، هتل‌ها، ویلاها، مدارس، ترمینال‌ها و بیمارستان‌ها
  • پوشش برای گلخانه‌ها در صنعت کشاورزی
  • به عنوان نورگیرهای ساختمانی در مراکز تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، منازل مسکونی و...

مشخصات ورق‌های چندجداره

  • ابعاد ستاندارد این ورق‌ها 2100*6000 میلیمتر است.
  • شرکت جی لیان جی قابلیت تولید انواع ورق‌های چند جداره را در طول‌ها و رنگ‌های متنوع طبق درخواست مشتری دارا می‌باشد.
  • شرکت جی لیان جی قابلیت تولید ورق‌هایی با دو رنگ متفاوت در دو سطح ورق را دارا می‌باشد.

ویژگی :

پایداری رنگ : ورق های پلی کربنات طرح سفال در فضای باز علاوه بر مقاوت در برابر پرتو فرابنفش ، رطوبت ،گرما ،سرما و اوضاع جوی نامناسب همه ی ویژگی های رنگ خود را حفظ می کند.

مقاومت عالی در برابر بار : ورق های پلی کربنات طرح سفال از مقاومت بالایی برخوردار هستند. با توجه به استاندادهای مسکن و شهرسازی این ورق ها در زیر حجم 660 میلیمتر برف و یا 150 کیلوگرم بار دچار آسیب یا ترک خوردگی نمی شود.

عایق صوتی با کیفیت بالا : تست ورق های مذکور در برابر باد و باران شدید طوفان و عدم نفوذ صداهای مزاحم گویای قابلیت بالای جذب صدا د اینگونه ورق ها می باشد.

مقاومت عالی در برابر خوردگی : این ورق ها می تواند در بلند مدت در برابر اسید ، باز ، نمک و دیگر مواد خورنده ی شیمیایی مقاومت کند.

مقاومت در برابر آتش : ورق های پلی کربنات طرح سفال شعله پیری پایینی دارند و درجه ی شعله پذیری آن B  است.

پاک شوندگی راحت : ورق های پلی کربنات اساسا گرد و خاک به خودشان نمی گیرند. در پی بارندگی شسته و کاملا جلا یافته و پاکیزه می شوند.

پایداری ابعادی : این ورق ها نوسانات انبساطی - انقباضی درون خود جذب می کند و بنابراین ابعاد هندسی بدون تغییر می ماند.

مقاومت در برابر آب : داشتن نقاط اتصال کمتر میزان ضد آب بودن را نسبت به سفالهای سنتی بسیار بالاتر می برد.

عایق الکتریکی : ورق های پلی کربنات طرح سفال عایق الکتریکی است و در برابر تخلیه ناگهانی بار الکتریکی هیچ آسیبی نخواهد دید.

عایق حرارتی : زمانی که قصد عایق کاری نداریم ، این ورق ها از نظر نگهداری و عایق بودن گرما بهترین پاسخ را به ما می دهد.

سازگاری با محیط زیست سبز : این ورق ها آزبست و مواد رادیواکتیو ندارد. قابل بازیافت و کاملا سازگار با چهار چوب های حفاظت محیط زیست است.

نصب سریع : این ورق ها به دلیل داشتن پهنای مناسب با قابلیت همپوشانی بالا ،وزن سبک ،نصب و جداسازی آسان و فراهم بودن اتصالات نصب راحت و سریع را فراهم می کند.

ورق های سه جداره مثلثی

این گروه از ورق‌های هالو نسبت به ورق‌های دوجداره و سه جداره ساده از استحکام، مقاومت در برابر ضربه و عایق بندی بسیار بالاتری برخوردار می‌باشند. علت این امر ساختار X شکل بین شبکه‌های داخلی این نوع ورق می‌باشد که باعث بهبود ۵۰ درصدی در خواص مکانیکی این ورق‌ها میگردد و در نتیجه این نوع ورق دارای مقاومت تنشی بالاتری در برابر باد های تند و تگرگ است و نیز تحمل بار ایستای بیشتری (به طور مثال بار برف) در قیاس با سایر ورق‌های هالو دارد. ورقهای سه جداره مثلثی علاوه بر داشتن تمام مزایای ورق‌های جداره دار پلی کربنات ویژگی‌های انحصاری و خاصی دارد که به چندی از آن می‌توان اشاره کرد:
۱- عایق حرارتی فوق العاده
۲- تحمل وزن بالا
این ورق‌ها قابلیت تحمل وزن بالایی را در هر متر مربع دارا می‌باشند. بعنوان مثال یک ورق ۱۶ میل مثلثی در یک قاب یک متر مربع استاندارد می‌تواند ۶۰۰ کیلوگرم بار را تحمل کند.
۳- مقاومت بالا در برابر شرایط جوی این ورقها با توجه به ساختار داخلی خاصی که دارند در مقایسه با سایر ورق‌های جداره دار از مقاومت بیشتری برخوردارند.
۴- امکان تولید در ضخامت‌های بالا