» پوشش کف اماکن ورزشی » کفپوش ضد سرخوردن » نوار ضد لغزش

نوار ضد لغزش

امتیاز کاربران
وضعیت:

12000000 ریال

1

ارسال به دوستان

نوار ضد لغزش 


--نوار ضد لغزش 18 متری مشکی: 90/000 تومان

--نوار ضد لغزش 18 متری خاکستری: 95/000 تومان


نوار ضد لغزش 2.5 سانت pvc 


رول 5 متری و عرض 2.5 سانتی چسبدار بدون سایش 

کد کالا: RNA25X18

نوارهای ضد لغزش یا ترمز پله یا سُرگیر  سوراِکس که تا کنون باعث پیشگیری از هزاران لغزش و سُر خوردن و طبعا صدمات مربوطه در سطح ایران و جهان شده اند

نوارهای ضد لغزش سایشی یا ترمز پله سایشی جهت جلوگیری از لغزندگی و سر خوردن روی معابر و پله ها استفاده میگردد. امروزه در کشورهای توسعه یافته یکی از مهمترین الزامات ایمنی است که در تمامی ساختمانها بخصوص ساختمانهایی با کاربری عمومی باید مورد توجه قرار گیرده خاطرِ داشتن سطحی زبر و ساینده و ضریب اصطکاک بالا ، به آن مدل سایشی گفته می شود. اجزای تشکیل دهنده نوارهای ترمز پله و ضد لغزش سایشی عبارتند از : لایه رویه ، لایه واسطه و چسب که روی هم رفته ضخامتی برابر شش دهم (0.6) میلیمتر را تشکیل می دهند.

لبته، باید خاطر نشان کرد که علیرغم محصولات دیگری که بعنوان ترمز پله در بازار ایران موجود است، نوارهای ترمز پله یا ضد لغزش سُرگیر سور اِکس مخصوص تامین امنیت عابرین بعنوان با ثبات ترین، قوی ترین و تنها محصول دارای استاندارد جهانی ASTM از کشور آمریکا که توسط شرکت SGS آزمایش و ثبت گردیده است می باشد. گواه این موضوع ضمانت 5 ساله شرکت به معتبر رویه و چسب آن است.

لایه رویه : اصلی ترین تشکیل دهنده نوارهای ضد لغزش سایشی یا نوارهای ترمز پله سایشی  یک لایه بسیار نازک اما پر مقاومت کاربوراندوم است . اصلی ترین مواد تشکیل دهنده کاربوراندوم سیلیکون کارباید است. این مواد معدنی، با سختی شش ممیز هفت دهم بعد از الماس (سختی الماس 7 است) سخت ترین مواد معدنی روی کره زمین می باشد  و یکی از سخت ترین مواد در دنیاست.

لایه میانی : یک غشاء بسیار نازک از مواد پلاستیک پی وی سی که یک طرف آن کاربوراندوم و طرف دیگر آن چسب اکرلیک حلال قرار دارد.
چسب : چسب بسیار قوی این نوارها که از جنس اکریلیک حلال مگا اپوکسی می باشد ، بسیار قوی بوده و در عین حال باعث ایجاد خوردگی و تغییر رنگ در بستر لغزنده نمی شود.همزمان با چسبندگی بسیار بالا ترمز پله سوراِکس را می توان بدون صرف هزینه بسیار از روی سنگ جمع کرده و سنگ را به حالت اولیه آن در آورد. بسیاری از ایستگاه های مترو و دانشگاه ها و مراکز درمانی و مجتمع های تجاری و غیره که بیشترین تردد را دارند  هم اکنون مجهز به ترمز پله سوراِکس می باشند

و تعداد این اماکن به سرعت رو به افزایش می باشد، و این همه بخاطر کیفیت بلا منازع چسب و رویه نوارهای ضد لغزش و سُرگیر سوراِکس می باشد.

 

مناسب جهت پیشگیری از لغزش بر روی کلیه سطوح لغزنده و پله های ساختمان ی تجاری،اداری ،مسکونی،ایستگاه های قطار شهری،دانشگاهها،مدارس،بیمارستان ها،فرودگاه ها و تمامی سطوح لغزنده داخلی و خارجی،

ضد آب

با زبری بال دوام بی نظیر

مخصوص تردد با کفش،ترالی،چرخ و غیره....

جهت نصب بر روی هر گونه سطح صاف و صیقلی اعم از سنگ کاشی یا سرامیک،موزاییک،شیشه،فلز،چوب، سطوح رنگ شده و غیره.

مقاومت بالا در برابر دما تا حدود 95 درجه سانتی گراد

( جهت رمپ پارکینگ و ترمز فرش مناسب نمـــی بــــاشد)