» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » کراس فیت » مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

امتیاز کاربران
وضعیت:

7450000 ریال

0

ارسال به دوستان

کف بند کراسفیت Oriental

 

جنس از فوم eva – ضد لغزش – محصول ایران

کف بند کراسفیت Oriental

کراس فیت یک ورزش چند منظوره و مجموعه‌ای از تمرینات ورزشی با شدت بالا است که مبتنی بر تمرینات قدرتی و هوازی از شنا تا اسپرینت، دویدن سریع، تمرینات سرعتی با هالتر میباشد و همگی در جهت تناسب اندام شخص ورزشکار است. هدف اصلی از ابداع این رشته پرطرفدار ورزشی، افزایش استقامت فول بادی شامل توان تحمل، مقاومت، بهبود انعطاف‌پذیری، افزایش سرعت و بهبود تمرکز و تعادل است. در واقع، کراسفیت تلفیقی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک، وزنه‌برداری، تمرینات اینتروال با شدت بالا، هوازی، تمرینات سرعت و استقامت میباشد. کف بند کراسفیت Oriental معرفی شده در این بخش از جنس فوم Eva بوده و برای استفاده در تمرین های کراس فیت به منظور جلوگیری از سرخوردن وزنه از دست و جذب عرق کف دست می باشد.

 این کف بند کراسفیت Oriental یکی از بهترین پیشنهادهای تک رزم به ورزشکاران و علاقمندان به رشته کراس فیت است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باز و سالن مناسب است و محصول ایران می باشد.

برای انجام تمرینات کراسفیت نیاز به تجهیزات داریم. اما باید توجه داشت که داشتن تجهیزات کامل این ورزش لزوما به معنای برخورداری از ایمنی و جلوگیری از صدمات احتمالی ناشی از تمرین با تجهیزات کراسفیت نیست. با استفاده از کف بند کراسفیت Oriental می‌توانید مانع از سرخوردن وزنه از دست و جذب عرق کف دست شوید و از احتمال آسیبهای ناشی از آن جلوگیری کنید.

کف بند کراسفیت Oriental

فواید استفاده از کف بند کراسفیت Oriental