» تجهیزات اماکن ورزشی » کف شور جاروبرقی سالن ورزشی » جاروی صنعتی سرنشین دار سوییپر 1050 فلامک ماشین

جاروی صنعتی سرنشین دار سوییپر 1050 فلامک ماشین

امتیاز کاربران
وضعیت:

جاروی صنعتی سرنشین دار سوییپر 1050 فلامک ماشین
0

ارسال به دوستان

جاروی رباتیک ZODIAC - RE 4400 IQ

  • قابل کنترل از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل
  • مناسب برای انواع سازه های استخر با اشکال و سطوح مختلف
  • خروج آسان جارو از استخر به کمک واترجت
  • مجهز به کابل ۱۸ متری
  • مناسب برای استخر های تا سایز ۱۲x۶ متر
  • 2 سال گارانتی
 

جاروهای رباتیک برقی ZODIAC مدل RE 4400 IQ، از محصولات سری VOYAGER این برند فرانسوی هستند. جارو رباتیک استخر ZODIAC، کاملاً مستقل از سیستم فیلتراسیون استخر عمل می‌کنند، دارای دو موتور قدرتمند و کیسه فیلتر با ظرفیت بالا میباشد. کاربر می‌تواند متناسب با وضعیت استخر، جارو را روی یکی از این برنامه‌ها قرار دهد 1) برنامه‌ی یک ساعت و نیمی فقط برای تمیز کردن کف 2) برنامه‌ی دو ساعت و نیمی برای تمیز کردن کف، دیواره‌ها و خط آب
یکی از مهم ترین ویژگی های این جارو می‌توان به تکنولوژی مکش سیکلونیک و برس‌های مارپیچی اشاره کرد: با ایجاد جریان مداوم آب باعث می‌شود که ذرات گرد و غبار جمع‌آوری شده، همواره در حرکت باشند. به این ترتیب، این تکنولوژی از مسدود شدن کیسه فیلتر و کاهش قدرت مکش دستگاه جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که جارو بتواند در تمام مدت برنامه‌ی انتخاب شده، با حداکثر ظرفیت کار کند. برس‌های مارپیچی چرخان جارو نیز به جداسازی ذرات چسبیده به سطوح کمک می‌کنند.

کنترل از راه دور جاروهای رباتیک RE 4400 IQ از طریق اپلیکیشن موبایل iAquaLink™، امکان‌پذیر است. این اپلیکیشن برای راه‌اندازی یا متوقف کردن دستگاه، انتخاب برنامه‌ی تمیز کردن و نظارت بر زمان کار و خطاهای احتمالی دستگاه کاربرد دارد. جاروهای رباتیک برقی Zodiac مدل RE 4400 IQ برای انواع استخرهای توکار (بتنی و فایبرگلاس) در اشکال مختلف تا ابعاد ۶ در ۱۲ متر مناسب هستند.

این جاروها، مجهز به واترجت قدرتمندی هستند که پس از اتمام کار جارو، آن را از آب بیرون می‌کشد ، یکی دیگر از ویژگی های این جارو درب شفافی است که در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده است که امکان بررسی آسان وضعیت کیسه فیلتر را برای کاربر فراهم می‌کند تا هر زمان که کیسه پر شده بود، آن را خارج کرده و تخلیه نماید. این دستگاه دارای دوسال گارانتی میباشد.

 
 

مشخصات فنی:

نرم افزار

قابل کنترل از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل

مناسب برای سازه

انواع سازه های استخر

متراژ کابل

۱۸ متر

حداکثر سایز استخر

۱۲x۶ متر

گارانتی

2 سال

ساخت

فرانسه