» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » پزشکی ورزشی » اسکنر سه بعدی بدن آنیا مدل p08

اسکنر سه بعدی بدن آنیا مدل p08

امتیاز کاربران
وضعیت:

890000000 ریال

0

ارسال به دوستان

اسکنر سه بعدی بدن آنیا مدل p08

اسکنر سه بعدی بدن چیست؟

اسکنر سه بعدی بدن آنیا میتواند بدن انسان و بخشهای مختلف بدن را با جزییات در چند ثانیه ثبت نماید . نتیجه این اسکن مدل سه بعدی قابل مشاهده بدن است .  با توجه به نرم افزار مورد استفاده و اسکنر سه بعدی مورد نظر، این مدل میتواند نقاط مختلف بدن را بدست آورده و شکل بدن را مشخص نماید .

اسکنر سه بعدی بدن آنیا یک تصویر سه بعدی واقعی از بدن شما و تغییرات آن ارائه می دهد. آنیا اندازه های دقیق بدن را استخراج می کند.همچنین آنیا قادر است تا اندازه های ترکیب بدنی، شاخص های سلامتی، شکل بدن و وضعیت سلامتی و احتمال ابتلا به بیماری ها را محاسبه کند.این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته پردازش تصویر و دوربین های سه بعدی استفاده می کند و نتایجی با دقت بالا و قابل اعتماد عرضه می کند.آنیا دستگاه پیشرفته و تولید داخل است که با تمام مدل های خارجی رقابت کرده و از آنها پیشی گرفته است.متخصصان آنیا توانسته اند بالاترین استانداردها را در این دستگاه پیاده کنند.اندازه های بدن، درصد چربی بدن، جرم توده بدون چربی، ترکیب بدنی و بسیاری دیگر از جمله امکانات آنیا هستند، که تمامی اینها به آسانی و بدون نیاز به قرار گرفتن در شرایط خاص و مضر برای کاربر در زمانی کمتر از یک دقیقه به دست می آیند.

اسکنر سه بعدی بدن آنیا

اسکنر سه بعدی بدن آنیا از چه سخت افزاری تشکیل شده است؟

سکوی گردان اسکنر بدن | Scan Platform scanner

  • سفید رنگ از جنس آلومینیوم مقاوم در برابر فشار
  • طول: ۶۴سانتی متر
  • پهنا: ۶۴سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۲سانتی متر
اسکنر سه بعدی بدن آنیا

برج سنسور | Sensor Tower

  • سفید رنگ از جنس ABS سبک وزن و با پایداری و مقاومت بالا
  • پهنای سر: ۱۳٫۵ سانتی متر
  • پهنای کف:۲۷ سانتی متر
  • ارتفاع: ‌۱۲۰ سانتی متر

اسکنر سه بعدی بدن آنیا

 
 
 

اصول کاردستگاه 3D اسکن انیا:

اسکنر سه بعدی آنیا به صورت غیر تهاجمی و غیر تماسی، با عکس برداری 30 فریم بر ثانیه،گرفتن حدود 700 تصویرعمق در 40 ثانیه و ترکیب کردن آن ها، مدل سه بعدی بدن را ساخته و این مدل را به هسته پردازش نرم افزار انتقال می دهد. در آن جا بدن بخش بندی شده و حجم هر بخش و کل بدن محاسبه می گردد. سپس با مشخص کردن مفاصل، داده های آنتروپومتری، ترکیب بدنی وساختار قامتی محاسبه می گردد.
 
اسکنر سه بعدی بدن آنیا

اندازه گیری پارامترها:

اسکنر سه بعدی آنیا صدها اندازه شامل دورها، طول ها، عرض ها، کانتورها،رویه بدن،حجم ها و به صورت تخصصی پارامترهای ترکیب بدنی شامل توده های چربی، بدون چربی و موارد دیگر را اندازه گیری می کند. همچنین لندمارک مفاصل و تحلیل فرم اسکلتی نیز توسط آنیا انجام می شود.
 
                                                                           اسکنر سه بعدی بدن آنیا                      اسکنر سه بعدی بدن آنیا
 

دقت دستگاه 3D اسکن انیا :

آنیا یکی از سیستم های آنتروپومتریک و ترکیب بدنی با دقت بالا می باشد. اسکنر سه بعدی آنیا با اسکن Dexa و‌ دستگاه Inbody اعتبار سنجی شده است و حدود اطمینان ۹۰ درصد را با این روش ها را دارد.
 

اسکنر سه بعدی بدن آنیا

مدل های اسکنر بدن آنیا | ANEA 3D

اسکنر سه بعدی بدن آنیا در دو مدل P10 و P8 با کاربری پزشکی و باشگاهی تولید شده است .

 دو مدل P10 و P8 با کاربری پزشکی و باشگاهی عرضه شده است که در ادامه به مقایسه این دو مدل می پردازیم.

مدل P8 : پشتیبانی۱۸ ماه، امکان وارد کردن قد و وزن توسط اپراتور، گزارش آنتروپومتری، گزارش ترکیب بدنی، امکان ارتباط با آنیا اسکیل

مدل P10 : راهنمای صوتی ، وزن گیری، پشتیبانی۳۶ ماه ، امکان وارد کردن قد و وزن توسط اپراتور، گزارش پوسچر، گزارش آنتروپومتری، گزارش ترکیب بدنی، امکان ارتباط با آنیا اسکیل