» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » کونگ فو » لباس ساندا

لباس ساندا

امتیاز کاربران
وضعیت:

2650000 ریال

0

ارسال به دوستان

لباس ساندا

پارچه فلامنت زنبوری – جنس پلی استر و پنبه – محصول ایران

لباس ساندا

ساندا یکی از رشته های ورزشی مبارزه ایست که در آن ورزشکاران از تکنیک های کونگ فو، بوکس و تکواندو استفاده می کنند. در ساندا دو نفر ورزشکار به صورت هم زمان بر روی رینگ مسابقه می دهند. این ورزش در کشورهای آسیایی مانند چین، ویتنام و ایران بسیار محبوب است. لباس ساندا یکی از بهترین انواع لباسهای رزمی موجود در بازار می باشد.

این لباس یک لباس ورزشی است که برای انجام تمرینات ساندا یا کونگ فو استفاده می شود. این لباس برای حفاظت از بدن در برابر ضربات و جراحات به کار می رودهمچنین، این لباس به دلیل طراحی خاص خود، به ورزشکاران کمک می کند تا حرکات خود را بهتر انجام دهند.

جنس این لباس ساندا فلامنت طرح زنبوری می باشد که ترکیبی از نخ و پلی استر است. ولی با توجه درصد کم پلی استر به کار رفته در بافت این نوع فلامنت، از نظر خنک بودن و عدم ایجاد حساسیت پوستی در اثر تعریق، جنسی بسیار سبک و خنک و در عین حال مرغوب و بادوام در برابر شست و شو دارد. با توجه به اینکه در رشته ساندا از ضربات دست و پا به صورت همزمان استفاده می شود، این مورد دقیقا در برش و دوخت این لباس به جهت راحتی ضربات پا لحاظ گردیده و به شما این اطمینان داده می شود در تهیه این لباس معرفی شده نهایت استانداردهای فنی دوخت و برش به منظور راحتی بیشتر در اجرای فنون و ضربات و در عین حال کیفیت و دوام در نظر گرفته شده است.

سایر تجهیزاتی که در این رشته ورزشی مورد نیاز شما میباشد عبارتند از: کلاه بوکس، دستکش بوکس، هوگو، نانشیم، ساق روپایی و…

لباس ساندا