» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » پیلاتس » کش پیلاتس 2 متری کد 100

کش پیلاتس 2 متری کد 100

امتیاز کاربران
وضعیت:

1000000 ریال

0

ارسال به دوستان

کش پیلاتس 2 متری کد 100

جنس پلاستیک – داری عرض 15cm و طول 200cm – محصول چین

کش پیلاتس 2 متری

اگر به دنبال یک وسیله ورزشی بسیار سبک و کم حجم برای تقویت تمام عضلات بدن خود هستید و می خواهید با آن بازه گسترده ای از ورزش های عضلانی و تمرینات قدرتی را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما کش پیلاتس 2 متری است که می توانید به آسانی آنرا خریداری کنید. از این کش برای افزایش استقامت و عضله سازی استفاده میشود. برای تمرین با این کش پیلاتس اصلا فرقی نمیکنه که شما خانم یا اقا باشید و اصلا سن و جنیست مهم نیست.

کش پیلاتس یکی از لوازم ورزشی بسیار ساده و کاربردی است. دلیل محبوبیت این مدل کش انجام تمرینات بسیار زیاد ، سبک بودن، در دسترس بودن، قابل حمل بودن و مهم تر از همه کاربرد آن برای تقویت انواع عضلات کوچک و بزرگ بدن است. این مزایا به حدی برای ورزشکاران مهم هستند که این کش را در زمره پر طرفدارترین کش ها قرار داده است. فرقی نمی کند به تازگی ورزش را شروع کرده باشید یا مدت طولانی باشد که به ورزش کردن مشغولید. کش پیلاتس دارای ضخامت های متنوعی است که با توجه به سطحی که دارید مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید انواع ضخامت ها را برای عضلات مختلف بدن به کار ببرید. چرا که به طور معمول بالاتنه و پایین تنه افراد از قدرت های متفاوتی برخوردار هستند.

کش پیلاتس 2 متری

به منظور راحتی بیشتر به هنگام تمرین با کش پاورباند، می توانید از مت یوگا استفاده کنید.

جهت وارد کردن فشارهای متفاوت به بدن می‌توان از کش‌های پیلاتس با ضخامت‌های مختلف استفاده کرد. همچنین با کم و زیاد کردن طول کش با ضخامت‌ مشخص، میزان فشار وارده، تنظیم می‌شود. کش پیلاتس 2 متری معرفی شده در این بخش از جنس پلاستیک نرم و با دوام می باشد که دارای ضخامت 0.55 میلی متری و عرض 15 سانتی متری عرضه می شود که در نهایت هم از افزایش قدرت، سرعت و استقامت عضلات‌تان حس خوشایندی خواهید داشت. استفاده از کش پیلاتس به مکان مخصوص نیازی ندارد و نه‌تنها در سالن‌های ورزشی و پارک‌ها بلکه در خانه هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از نظر زمان استفاده هم دست کاربر بسته نیست و هر زمانی که اراده‌ کند، حتی بین کارهای روزمره ‌می‌تواند حرکات را انجام دهد. کش پیلاتس 2 متری یکی از بهترین پیشنهادهای تک رزم به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده و محصول چین می باشد.

محصولات مشابه