» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » ایروبیک » کش پا قلابدار ورزشی

کش پا قلابدار ورزشی

امتیاز کاربران
وضعیت:

2600000 ریال

صفحه لغزشی ورزشی،صفحه لغزشی ایروبیک،صفحه لغزشی چییست،قیمت صفحه لغزشی،فروش صفحه لغزشی
0

ارسال به دوستان

کش پا قلابدار ورزشی

طول کش پا : از قلاب تا قلاب 38 سانتی متر

 توضیحات

ویژگی های کش پا قلاب دار

ورزشکاران می توانند با همراه داشتن کش پا یا کش تقویت پا به برنامه های تمرینی بدنسازی خود در هر مکانی بپردازند. کش پا به این دلیل که به فضای کمی نیاز دارد می تواند در همه جا از آن استفاده نمود

فواید عمومی کش پا قلابدار :

تمرینات همزمان با استقامت و قدرت که تعادل زیادی را در ورزشکاران ایجاد می نماید که با کمک به سیستم قلبی و عروقی و تقویت گروه های عضلانی خاص باعث تقویت بافت های ارتباطی بین استخوان ها و عضلات که اکثرا در ورزشکاران ضعیف است ، می شود. کش ورزشی پا معرفی شده در این بخش جهت تقویت عضلات پایین تنه ، تقویت اعضای آسیب دیده مانند زانو ، ساق پا ، … و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی و عضلانی طراحی شده است و می تواند جایگزین مناسبی برای دستگاه های بدنسازی باشد.

مشخصات کش پا قلاب دار

جنس کش ورزشی پا لاستیک نرم TPR که از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه شده و دارای قابلیت ارتجاعی تا سه برابر طول اولیه است. همچنین طول اولیه این کش 38 سانتی متر به صورت پیوسته می باشد. کش پا دارای دو بند بر روی خود می باشد که از نوع قلاب دار بوده و شما می توانید به راحتی هر بند آن را به دست و پای خود بسته یا به صورت دستگیره از آن در تمرین خود استفاده کنید، همچنین این مدل کش به صورت پیوسته یا دو طرفه می باشد که باعث دو برابر شدن مقاوت کششی خود می شود. با این کش تقویتی پا می توان حرکات ورزشی پایین تنه را به راحتی انجام داد. در نظر داشته باشید که رعایت نکردن شرایط ارتجاعی کش پا باعث فشار آمدن بیش از حد به کش می شود و امکان آسیب دیدن فرد یا پاره شدن کش پا را افزایش می دهد. کش ورزشی پا قلابدار برای انجام حرکات تخصصی در رشته های رزمی مانند تکواندو و کاراته بسیار پیشنهاد می شود یا برای تناسب اندام وسیله بسیار مناسبی است ولی باید توجه داشت که استفاده بیش از ۳۰ دقیقه در هر جلسه تمرین با کش ورزشی پا توصیه نمی شود. کش ورزشی پا وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ تمامی ورزشکاران بوده و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای ورزشکاران حرفه ای تبدیل کرده است.

محصولات مشابه