» وسایل ورزشی » لوازم کمک های اولیه » کیسه یخ فوری Cramer کد 203

کیسه یخ فوری Cramer کد 203

امتیاز کاربران
وضعیت:

1200000 ریال

0

ارسال به دوستان

کیسه یخ فوری Cramer کد 203


کیسه یخ فوری Cramer

همان طور که از نام کیسه یخ پیدا است، در واقع یک کیسه است که سرما ایجاد می کند؛ اما باید دقت شود که در این کیسه یخ وجود ندارد، بلکه فقط این کیسه از مایعی پر شده است که بدون حضور یخچال می تواند دمایی حدودا منفی 4 تا 8 درجه سانتی گراد را ایجاد نماید. اگر کیسه یخ با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار گیرد، مشخص می شود که در داخل کیسه یخ یک کیسه کوچک حاوی آب قرار دارد. با فشار دادن این کیسه، کیسه آب پاره شده و در عرض چند ثانیه کمترین دمای ممکن در اختیار فرد یا ورزشکار قرار خواهد گرفت. کیسه های یخ پس از ایجاد سرما حالت ارتجاعی خود را حفظ کرده و می توان با هر فرمی آن ها را بر روی نقاط آسیب دیده و مورد نظر قرار داد. عمر مفید کیسه یخ در صورت نگهداری آن در شرایط ایده آل پنج سال می باشد. از جمله مزایای این وسایل ورزشی این است که قابلیت استفاده در منزل، باشگاه، درمانگاه و غیره را دارند.

چرا از کیسه یخ استفاده می شود؟

در مجموع یخ یکی از مواردی است که می تواند به کاهش التهاب، تورم و قرمزی کمک کند. اگر جایی آسیب دیده باشد حتی حین ورزش، استفاده از یخ می تواند مفید باشد؛ اما سوال اینجا است که در زمان آسیب دیدگی در حین ورزش می توان سریعا به یخ دسترسی پیدا کرد؟ طبیعتا پاسخ منفی است، در نتیجه می توان کیسه یخ را جایگزین مناسب برای مشکلاتی ذیل دانست.

کیسه یخ و ورزش سنگین

پس از انجام ورزش های سنگین، گرفتگی عضلات یک مشکل شایع است که با کمک کیسه یخ می توان این مشکل را برطرف کرد.

کیسه یخ و التهاب

هر نقطه ای از بدن که به طرز عجیب گرم باشد، یا عفونت کرده و یا دچار التهاب شده است که در هر دو صورت کیسه یخ می تواند موثر واقع شود.

کیسه یخ و آسیب دیدگی

  • اگر آسیب دیدگی حین حادثه یا تمرینات ورزشی بسته باشد، به این معنا که صرفا تورم و کبودی مشاهده شود می توان از کیسه یخ استفاده کرد.
    در هنگام استفاده از کیسه یخ در هر کدام از موارد ذکر شده در بالا می بایست به نکات زیر توجه کرد:
    تماس مستقیم سرما با پوست می تواند به پوست آسیب برساند، بنابراین برای جلوگیری از تماس مستقیم سرما با پوست بهتر است کیسه یخ را در یک پارچه یا حوله نازک پیچید.
  • در هنگام استفاده از کیسه یخ به منظور جلوگیری از یخ زدگی محل آسیب دیده، بهتر است به مدت زمان استفاده از کیسه یخ توجه شود.

اسپرت کالا وب سایتی معتبر جهت خرید کیسه یخ

هر وب سایتی و یا هر برندی برای خرید وسایل طبی یا ورزشی مناسب نمی باشد. اسپرت کالا در زمینه ارائه وسایل ورزشی نظیر کیسه یخ بسیار معتبر می باشد. کیسه یخ ساخته شده توسط برند های معتبر در اسپرت کالا موجود می باشد. محصولات اسپرت کالا ساخته شده از متریال با کیفیت و قابل رقابت با برترین برند های روز اروپا می باشند.


کیسه یخ فوری Cramer