» وسایل ورزشی » لوازم کمک های اولیه » پد استریل ژلی زخم Cramer کد 206

پد استریل ژلی زخم Cramer کد 206

امتیاز کاربران
وضعیت:

3000000 ریال

0

ارسال به دوستان

پد استریل ژلی زخم Cramer کد 206

پد استریل ژلی زخم و سائیدگی نوادرم Cramer


 

پانسمان یک پد یا کمپرس استریل است که بر روی زخم اعمال می‌شود تا بهبود یابد و زخم را از آسیب بیشتر محافظت کند. پانسمان طوری طراحی شده است که در تماس مستقیم با زخم باشد، و بانداژ اغلب برای نگه داشتن پانسمان در جای خود استفاده می شود.
یک پانسمان بسته به نوع، شدت و موقعیت زخم می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد، اگرچه همه اهداف بر ارتقای بهبودی و محافظت از آسیب بیشتر متمرکز است.

اهداف اصلی پانسمان عبارتند از:

  • برای کمک به مهر و موم کردن زخم برای تسریع روند لخته شدن
  • محافظت در برابر عفونت
  • جذب اگزودا
  • تسکین درد
  • کاهش استرس روانی

انواع پد استریل

از لحاظ تاریخی، پانسمان ها از یک قطعه مواد، معمولاً یک پارچه ساخته می شدند، با این حال، پانسمان‌های مدرن  شامل گازهای خشک یا آغشته‌شده به ژل‌ها، فوم‌ها، هیدروکلوئیدها، آلژینات‌ها، هیدروژل‌ها و خمیرها، گرانول‌ها و دانه‌های پلی‌ساکارید است. همه آنها محیط های فیزیکی متفاوتی را برای زخم های مختلف فراهم می کنند.
پانسمان ها همچنین می توانند محیط شیمیایی زخم را تنظیم کنند، معمولاً با هدف جلوگیری از عفونت با آغشته کردن مواد شیمیایی ضد عفونی کننده موضعی. ضد عفونی کننده های رایج مورد استفاده عبارتنداز:  پوویدون ید، پانسمان پرز بوراسیک یا روغن کرچک تاریخی. آنتی بیوتیک ها نیز اغلب همراه با پانسمان برای جلوگیری از عفونت باکتریایی استفاده می شوند، این پانسمان ها گاها شامل مسکن هم هستند تا درد را تسکین دهند.

ویژگی پد استریل Nova derm

Cramer's Nova Derm یک فرمول ژل گلیسیرین است که پایانه های عصبی تحریک شده را تسکین می دهد تا به کم شدن درد ناشی از بریدگی، خراشیدگی و سوختگی کمک کند و در عین حال یک محیط ترمیم مرطوب برای کمک به بهبود سریع ایجاد می کند. Nova Derm عفونت را مسدود می کند و به زخم اجازه می دهد تا از داخل به بیرون بهبود یابد و تشکیل بافت اسکار را به حداقل برساند. پدهای 4 اینچ در 4 اینچ روی زخم های بزرگ تر را می پوشانند یا می توان آن ها را به اندازه محل جراحت برش داد.
این پدهای استریل در کمپانی Cramer آمریکا ساخته شده است که پس از قرار گرفتن بر روی جراحت موردنظر بین 4 تا 7 روز ماندگاری دارد و البته ویژگی مثبت این محصول امکان چک کردن زخم و قرار دادن مجدد پد بر روی آن است. باید توجه داشته باشید که این محصول قبل از بانداژ و حتما به صورت مستقیم روی زخم قرار می گیرد و برای این کار باید پلاستیک شفاف آن را از 
ژل  جدا کنید اما چسب پشت ژل را همچنان حفظ کنید.
اگر مایلید که به طور کامل محل زخم و پد را ضد آب کنید می توانید از رول فلکسی رپ به این منظوراستفاده نمایید.

مشاهده ملزومات درمان در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا
برندهای تولید کننده پد استریل ژلی

  • Medagel
  • Care Science
  • LotFancy
  • Safe n' Simple
  • EalionMed