» تجهیزات اماکن ورزشی » کف شور جاروبرقی سالن ورزشی » جاروی رباتیک هیدرولیک/ ZODIAC - MX9

جاروی رباتیک هیدرولیک/ ZODIAC - MX9

امتیاز کاربران
وضعیت:

300000000 ریال

0

ارسال به دوستان

جاروی رباتیک هیدرولیک ZODIAC - MX9

 

 
  • قابلیت اتصال به کانکشن جارو و یا کانکشن اسکیمر
  • مناسب برای انواع سازه های استخر با اشکال و سطوح مختلف
  • طراحی منحصر به فرد جهت حفظ تعادل در حین کار
  • مناسب برای استخر های تا سایز ۱۲x۶ متر
  • ۲ سال گارانتی
 
قابلیت اتصال

اتصال به کانکشن جارو و یا کانکشن اسکیمر

مناسب برای سازه

انواع سازه های استخر

طراحی

منحصر به فرد جهت حفظ تعادل در حین کار

حداکثر سایز استخر

مناسب برای استخر های تا سایز ۱۲x۶ متر

گارانتی

دو سال

ساخت

فرانسه

 

به لطف سیستم جهت‌یابی X-Drive، جاروهای MX9، تمامی قسمت‌های استخر شما به طور هوشمند پیمایش می‌کنند و صرف نظر از شکل استخر شما، کف و دیواره‌های استخر را به طور کامل پوشش می‌دهند. شلنگ خرطومی جارو، از نوع Twist Lock است تا اتصال آسان و ایمن آن به دستگاه امکان‌پذیر باشد. علاوه بر این، به منظور بهینه‌سازی عملکرد و طول عمر جاروهای رباتیک MX9، یک شیر کنترل جریان در این مدل جاروها تعبیه شده است که دبی جریان ورودی به دستگاه را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

جاروهای رباتیک هیدرولیک (تحت مکش) Zodiac مدل MX9 از طریق کانکشن جارو یا کانکشن اسکیمر به سیستم فیلتراسیون استخر متصل می‌شوند. بدین ترتیب، جارو رباتیک استخری ZODIAC می‌تواند کاسه‌ی استخر را با نیروی مکش پمپ تمیز کرده و آشغال‌ها را در سبد پیش فیلتر پمپ جمع‌آوری کند. این جاروها برای تمیز کردن کف و دیواره‌های انواع استخرهای توکار (بتنی و فایبرگلاس) در اشکال مختلف مناسب هستند.

جاروهای رباتیک MX9” دارای سیستم مکش توربو هستند که شامل یک توربین قدرتمند و دو پروانه‌ی کناری است. این اجزا، هرگونه کثیفی و آشغال را به سمت دهانه‌ی دستگاه هدایت کرده و عملکرد فوق‌العاده کارآمد جارو را تضمین می‌کنند. این برس‌ها به پروانه‌های دستگاه متصل شده‌اند و ضمن چرخش مداوم، به جدا کردن ذرات چسبیده به سطوح، از جمله جلبک‌های استخری که به کف و دیواره‌های استخر می‌چسبند، کمک می‌کنند. این جارو برای استخرهای روکار و توکار تا ابعاد ۶ در ۱۲ متر کاربرد دارند به همراه 2سال گارانتی عرضه میگردد.