» دستگاههای ورزشی » محصولات » تجهیزات اماکن ورزشی » لوازم ساخت استخر » نردبان استخر 3 پله آدور-ایندرا کامفی

نردبان استخر 3 پله آدور-ایندرا کامفی

امتیاز کاربران
وضعیت:

104000000 ریال

0

ارسال به دوستان

نردبان استخر 3 پله آدور-ایندرا کامفی

  • تعداد پله : 3 و 4 و 5
  • قطر نردبان : 38 میلی متر
  • ضخامت نردبان : 1.5 میلی متر
  • جنس : استنلس استیل براق
 
نردبان دو تکه ترکیبی آدور-ایندرا کامفی
 

نردبان های دو تکه ترکیبی

نردبان های ترکیبی نردبان هایی هستند که به صورت دو تکه بوده و بخش پلکان و بخش دستگیره جدا بوده و به هم متصل نیستند. بخش پلکانی در آب مستغرق بوده و بخش دستگیره ای جداگانه بر روی سکوی کنار استخر متصل می شود. بخش پلکانی حسب نیاز بهره برداران می تواند بطور صاف یا شیبدار ارائه گردد.

کاربرد اصلی

یکی از کاربرد های بسیار مهم این سبک نردبان های خاص در مواردی است که استخر دارای روکش دستی یا خصوصا روکش الکتروموتوری دارای ریل در راستای طول استخر می باشد. در این موارد به منظور حرکت یافتن مکانیزم و گسترده شدن روکش بر روی سطح استخر قطعاً نیازمند استفاده از نردبان منفصل دو تکه ای می باشیم چرا که نباید هیچ مانعی سر راه گذر روکش وجود داشته باشد و روکش بطور آزادانه و بدون مانع در راستای طول استخر حرکت نماید.

ملاحظات ابعادی نردبان دو تکه ترکیبی آدور-ایندرا کامفی

شرح مشخصات نردبان دو تکه ترکیبی آدور-ایندرا کامفی 

نردبان ترکیبی آدور-ایندرا کامفی تولید شرکت آذران صنعت امرتات بطور کامل از جنس استنلس استیل AISI304L و در مدل 3،4و5 پله موجود بوده و بالاترین ملاحظات ایمنی، ارگونومی، استحکام، راحتی استفاده و زیبایی طرح به وضوح در آن مشهود است.

بخش پلکانی به صورت شیبدار بوده و عرض گذرگاه آن حدود 50 سانتیمتر می باشد. پله های این نردبان به عرض 12 سانتیمتر از جنس استنلس استیل براق بسیار زیبا و مستحکم می باشند. وجود لاستیک نرم در کف پله های این نردبان تا حد امکان موجب عدم سر خوردن پای شناگر در حین صعود از پله می گردد. قطر میله های نردبان 38 میلیمتر و ضخامت آن 1.5 میلیمتر می باشد. فاصله ارتفاعی بین هر دو پله حدود 25 سانتیمتر می باشد. به منظور اتصال این نردبان به دیواره استخر قطعات بسیار کارآمد و مستحکمی طراحی و ارائه می گردند که نیاز به قطعات دیگر را کاملاً مرتفع می گرداند