» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » پزشکی ورزشی » صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی کد 146

صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی کد 146

امتیاز کاربران
وضعیت:

61110000 ریال

0

ارسال به دوستان

صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی کد 146

صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی TheraBand

مشخصات کلی

رنگ
 مشکی
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود و آموزش تعادل , مناسب برای آموزش تعادل , ایجاد قدرت هسته‌ای , مناسب برای بهبود سرعت و تعادل , امکان انجام تمرینات تعادل برای ورزش‌کاران
 

صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی TheraBand

صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND وسیله ایست که به شما کمک خواهد کرد که قدرت از دست داده خود را به راحتی به عضلاتتان باز گردانید. آسیب ها و ایجاد حساسیت های بعد از آن از اموری هستند که ممکن است برای هر فردی به وجود بیایند. چنین اموری برخلاف ظاهر دردناک خود راه حل آسانی برای درمان دارند. تنها کافیست با کمی توجه از تجهیزات ورزشی مناسبی بهره مند شوید. صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND وسیله ای ساده اما کاربردی است که به راحتی عضلات شما را به سمت بهبود و سلامت کامل هدایت کرده و با درگیر کردن آن ها تاثیر گذاری بالایی بر روی بازگرداندن قدرت به عضلات خواهد داشت. زمانی که شما پاهای خود را بر روی سطح مربعی ناپایدار این وسیله قرار می دهید، ناخودآگاه عضلات پای خود را به چالش تعادل دعوت می کنید. البته زمانی که بر روی صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND قرار می گیرید، تمام عضلات شما سعی خود را انجام خواهد داد که شما را برای تعادل سازی همراهی کنند. پس می توان آن ها را هم در بهره مندی از مزایای تمرین های تعادلی با صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND سهیم کرد. به طور مثال، زمانی که دو پای خود را بر روی صفحه ناپایدار دستگاه قرار می دهید، دست های شما به صورت ناخودآگاه و اتفاقی برای کنترل بیشتر تعادل شما بالا خواهد رفت. همین امر دست های شما را هم در تمرینات درگیر کرده و باعث تراکم سازی استخوانی در آن ها نیز خواهد شد. شما می توانید حالت های مختلفی از ایستادن را بر روی صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND تجربه کنید. در قسمت زیرین محصول از دو میله نیم دایره (در کناره های دو ضلع مربعی) استفاده شده است که حرکت یک جهته را برای کاربر فراهم می کند. به طور مثال، زمانی که رو به جلو بر روی دستگاه ایستاده باشید قادر خواهید بود با حرکت های تعادلی خود به صورت جلو و عقب تعادل خود را افزایش دهید. با تغییر دادن زاویه ایستادن خود می توانید بر روی تعادل پهلو به پهلو تمرکز کنید.

خرید صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND

صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND محصولی آمریکایی می‌باشد که در ابعاد 34 در 34 طراحی و در دسترس کاربران قرار داده شده است. شما می توانید صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND را در تک رنگ مشکی و با کیفیتی ماندگار از مجموعه اسپرت کالا تهیه و مورد استفاده قرار دهید. جنس به کار رفته شده در این محصول از پلاستیک ضخیم است که ماندگاری بالایی را برای مصرف کنندگان به دنبال خواهد داشت. همچنین کیفیت بالای محصول باعث شده است که نتوان افرادی که دارای وزن زیاد هستند را از لذت استفاده از صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND محروم کرد. از مهم ترین ویژگی های صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND سطح دندانه دار و ضد لغزشی آن برای ایجاد ایمنی بیشتر می باشد. شما می توانید صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND را برای کاربردهایی مانند ایجاد قدرت هسته ای، بهبود تعادل، بالا بردن هماهنگی قدرت اعصاب و عضله، افزایش قدرت عضلات ساق پا و مچ پا، بازپروری آسیب های ناشی از پارگی رباط و منیسک در زانو، آسیب های ناشی از پیچ خوردگی و آسیب رباط در مچ مورد استفاده قرار دهید. صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی THERABAND مناسب برای استفاده در خانه و باشگاه بوده و اغلب به صورت ورزش های تک نفره و دسته جعی مورد استفاده قرار می گیرد.

صفحه تعادلی سخت چهار ضلعی TheraBand