» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » تیراندازی » میکروکیس اسلحه شکاری

میکروکیس اسلحه شکاری

امتیاز کاربران
وضعیت:

واحد کالا: جعبه
0

ارسال به دوستان

میکروکیس اسلحه شکاری

ویژگی های محصول:

  • ابعاد: 100*35*25 cm
  • وزن: 23 kg
  • جنس: چوب چند لایه 9 میل
  • رنگ: دلخواه

معرفی کیف آلومینیومی اسلحه شکاری

کیف آلومینیومی اسلحه شکاری یک میکروکیس است که برای محافظت از وسایل ارزشمند شما به کار می رود. میکروکیس وسیله ای مقاوم و مناسب برای وسایل حساسی است که ممکن است بر اثر ضربه، گردوغبار، رطوبت و … آسیب ببینند. اگر دائم در رفت و آمد هستید، این جعبه ها به خوبی می توانند از وسیله ای که درون آن ها قرار دارد محافظت کنند.

 

کاربرد جعبه آلومینیومی اسلحه شکاری

کاربرد این مدل میکروکیس در صنعت نظامی است. برخی از متخصصان برای کار به نقاط مختلف سفر می کنند. حمل این جعبه های آلومینیومی بسیار راحت بوده و میزان آسیب را به حداقل می رساند. ازاین جعبه ها برای نگهداری وسیله مورد نظر در انبار نیز می توان استفاده کرد.


مواد سازنده میکرو کیس

در بدنه میکروکیس از چوب چندلایی 4mm یا MDF 3mm بسته به نیاز مصرف کننده استفاده می شود. برای روکش این محصول از محصولاتی همچون HPL ، آلومینیوم ، روکش پلاستیکی و پارچه ای بسته به نیاز و سفارش مشتری استفاده می گردد. برای حفظ محصولات در داخل Micro Case از انواع فوم های EVA ، XPE ، پلی اتیلن و ابری بسته به نیاز مشتری در جعبه تعبیه میگردد. در میکروکیس با توجه به مقاومت بالا و وزن کم در ستون ها از آلومینیوم دوبل استفاده می شود.

کنج و گونیا بکار رفته در این محصول از جنس ABS بوده که از خصوصیات آن میتوان به ضربه پذیری بالا ، مقاومت در برابر حرارت ، ساییدگی و نمای زیبای محصول اشاره کرد. در Micro Case تمامی یراق آلات با استفاده از تکنولوژی اصطحکاکی به هم متصل میشوند و هیچ گونه پرچ یا پیچ مورد استفاده قرار نمیگیرد. میکروکیس دارای دستگیره های چمدانی بوده که برای زیبایی محصول به صورت جداگانه و توسط پانچ نصب میگردد. حداکثر وزن قابل تحمل میکروکیس، حدود 25Kg میباشد.