» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » تیراندازی » مینی کیس اسلحه برنو شکاری

مینی کیس اسلحه برنو شکاری

امتیاز کاربران
وضعیت:

واحد کالا: جعبه
1

ارسال به دوستان

مینی کیس اسلحه برنو شکاری

ویژگی های محصول:

  • ابعاد: 125*30*11 cm
  • وزن: 7 kg
  • جنس: چوب چند لایه 6 میل
  • رنگ: دلخواه

معرفی کیف آلومینیومی اسلحه برنو شکاری

کیف آلومینیومی اسلحه برنو شکاری یک مینی کیس است که برای محافظت از وسایل ارزشمند شما به کار می رود. مینی کیس وسیله ای مقاوم و مناسب برای وسایل حساسی است که ممکن است بر اثر ضربه، گردوغبار، رطوبت و … آسیب ببینند. اگر دائم در رفت و آمد هستید، انواع کیف آلومینیومی نظامی به خوبی می تواند از وسیله ای که درون آن قرار دارد محافظت کند.

 

کاربرد کیف آلومینیومی اسلحه برنو شکاری

کاربرد این مدل مینی کیس در صنعت نظامی است. برخی از متخصصان برای کار به نقاط مختلف سفر می کنند. حمل این جعبه های آلومینیومی بسیار راحت بوده و میزان آسیب را به حداقل می رساند. ازاین جعبه ها برای نگهداری وسیله مورد نظر در انبار نیز می توان استفاده کرد.

 

مواد سازنده مینی کیس

در بدنه مینی کیس از چوب چندلایی 6mm استفاده میگردد. این چوب به دلیل چندلایه بودن، از مقاومت بیشتر و وزن کمتر نسبت به محصولات مشابه برخوردار است. برای روکش این محصول از HPL ، آلومینیوم ، روکش پلاستیکی و پارچه ای استفاده می گردد. برای حفظ محصولات در داخل Mini Case از انواع فوم های EVA ، XPE، پلی اتیلن و ابری استفاده میگردد.

در ستون های Mini Case از آلومینیوم با مقطع 22×22mm استفاده گردیده. از مزایای آن مقاومت بالا، وزن کم و زیبایی است. یراق آلات بکار رفته در این محصول دارای انواع آبکاری بوده و ضخامت آن 1mm می باشد. در مینی کیس سایز باله دربرگیرنده کنج 45mm می باشد.

در مینی کیس تمامی یراق آلات با استفاده ازپرچ 4mm بر روی محصول نصب می شوند. دستگیره به کار رفته در Mini Case روکار می باشد. دستگیره با توجه به وزن کالا و نیاز مشتری بر روی آن تعبیه می گردد. قفل های به کار رفته در Mini Case با توجه به نیاز مصرف کننده از قفل پروانه ای تا قفل های چمدانی قابل استفاده می باشد. حداکثر وزن قابل تحمل مینی کیس، حدود 50Kg  می باشد.