» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » یوگا » مت یوگا ایرانی 8 میل

مت یوگا ایرانی 8 میل

امتیاز کاربران
وضعیت:

19950000 ریال

0

ارسال به دوستان

مت یوگا ایرانی ۸ میل

راهنمای خرید مت یوگا ایرانی ۸ میل ابر و بادی

 

مت یوگا ایرانی ۸ میل ابر و بادی

خاصیت ارتجاعی و ضربه گیری بالا، در کنار انعطاف پذیری و نرمی مناسب، از ویژگی های مهم و حائز اهمیت مت یوگا محسوب می شود. بر این اساس، در صورت لغزش و سر خوردن، هیچگونه آسیب و صدمه جدی به بدن ورزشکار وارد نمی گردد. برخورداری از سطوح صاف، هموار و یکدست و پایداری و ثبات مناسب، از دیگر مشخصات بارز زیرانداز یوگا تلقی می گردد. یکی از مهمترین ویژگی مت یوگا ایرانی ۸ میل ابر و بادی بهداشتی، استاندارد و ضد حساسیت بودن آن می باشد. لازم به ذکر است که در تولید تشک های یوگا از متریال و مواد اولیه کاملا بهداشتی استفاده به عمل می آید. بر همین اساس، این محصول ورزشی فاقد هرگونه مواد سمی و مضر برای سلامت انسان می باشد. قابلیت شستشو و نظافت راحت و آسان، از دیگر مشخصات قابل توجه مت یوگا محسوب می شود. به همین جهت، ورزشکار پس از انجام حرکات ورزشی و تمرینات خود، به منظور رفع آلودگی ها، میتواند به شستشوی تشک خود اقدام نماید. قیمت مقرون به صرفه، برخورداری از رنگ ثابت و بادوام و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، از دیگر ویژگی های مثبت زیرانداز یوگا قلمداد می گردد.

زیر انداز وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی یوگا ، پیلاتس و ایروبیک که بر روی زمین است و احساس راحتی و شادابی را به شما در حین ورزش می‌دهد و از آنجایی که باید این حرکات ورزشی روی زمین انجام شود و ممکن است نوع حرکت طوری باشد که ورزش‌کار مجبور شود تا روی زمین بنشیند یا اینکه دراز بکشد. مت یوگا ایرانی ۸ میل ابر و بادی معرفی شده در این بخش سبک، نرم، غیرسمی، ضدلغزش و بادوام است که شرایطی را فراهم کرده تا در زمان ورزش، احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید. جنس این زیرانداز یوگا ازفوم نرم بوده و قابلیت انعطاف و ضربه گیری بالایی دارد که برای این کار بسیار مناسب است و یک انسان به راحتی می‌تواند روی آن دراز بکشد و به انجام حرکات ورزشی بپردازد. ضخامت این زیرانداز ۸ میلی‌متر است و بعد از استفاده از آن و کثیف شدن می‌توان آن را شستشو داد.

مت یوگا ایرانی ۸ میل ابر و بادی

مت یوگا ایرانی ۸ میل ابر و بادی ساخته شده از مواد نرم محافظ محیطی با چگالی بالا، سبک و الاستیک است، پس از فشار دادن سریع بازیابی می شود و تغییر شکل آن آسان نیست. طراحی بافت ضد لغزش روی سطح تشک به شما این امکان را می دهد که در حین ورزش ثابت بمانید و حتی در صورت تعریق نیز می تواند به طور موثر از لغزش جلوگیری کند.

 

 مزایای استفاده از مت یوگا ایرانی ۸ میل ابر و بادی

  • بدن را گرم نگه میدارد.
  • باعث راحتی بیشتر حین تمرین است.
  • از بروز آسیب جلوگیری می کند.
  • سبب افزایش تعادل می گردد.
  • به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند.
  • تمیزکردن و شستشوی آن آسان است.

قیمت مت یوگا

زیراندازهای یوگا با کیفیت بالا که از مواد مرغوب ساخته شده‌اند و یا مدلهای طرح دار و با رنگهای متنوع، معمولاً قیمت بالاتری دارند. همچنین زیراندازهایی که از برندهای معتبر و معروف تولید شده‌اند، معمولاً گرانتر هستند. برخی زیراندازهای ورزشی ممکن است دارای ویژگی‌های خاصی مانند ضدآب بودن، قابلیت پیچیدن و حمل آسان، پشتیبانی از زانوها و مچ پاها و … باشند که این ویژگی‌ها می‌توانند تأثیر بزرگی در قیمت نهایی داشته باشند.

 

محصولات مشابه