» پوشش کف اماکن ورزشی » کفپوش معلق » کفپوش ورزشی چوب معلق طرح NBA-Air

کفپوش ورزشی چوب معلق طرح NBA-Air

امتیاز کاربران

0

ارسال به دوستان

 پارکت ورزشی چوب معلق طرح (NBA-Air)

اجرای پارکت ورزشی با استراکچر مشبک و مسلح به پد لاستیکی یا فوم ارتجاعی

• ابعاد و ضخامت پارکت : 5CM *70CM* 2CM
• ابعاد استراکچر: چوب چهار تراش 4cm * 4cmدر طول شاخه 3 الی 4 متر
• جنس پارکت: راش،بلوط،افرا،ون و…
• جنس چوب استراکچر : چوب روس ساسنا یا یولکا

پارکت در اندازه های مختلف طبق درخواست کارفرما وجود خواهد داشت.

تیم نصب پرگاس، یک گروه با سابقه در طراحی، اجرا و پیاده‌سازی انواع کفپوش و پارکت مخصوصا پارکت ورزشی  است. از مهارت‌ها و تخصص‌های این گروه می‌توان به اجرای کامل کفپوش و پارکت(اجرای پارکت ورزشی) با بهترین کیفیت اشاره کرد.

کفپوش پارکت ورزشی چوبی

کفپوش سالن های ورزشی پرگاس صنعت در طرح و رنگ متفاوت با بهترین متریال ارائه می شوند.

یکی از دلایل متعدد این نوع کفپوش های ورزشی اینست که چوب، به عنوان یک ماده خام طبیعی باعث سرزندگی و نشاط می شود. به لطف بسیاری از خواص مثبت و ساده چوب، پارکت می تواند هوای تمرینی سالم را تضمین کند.

میکروب‌ها، حشرات در کف پارکت سالن‌های ورزشی شانسی برای زندگی ندارند. چوب همچنین دارای اثر ضد الکتریسیته ساکن است و گرد و غبار را جذب نمی کند، این ترکیب پارکت ما را به ویژه بهداشتی و ایده آل برای مبتلایان به آلرژی می کند.

پرگاس صنعت طیف گسترده ای از سیستم های کفپوش چوبی ثابت و قابل حمل را ارائه می دهد که برای ورزشگاه ها و سالن های ورزشی طراحی شده اند و نیازهای ایمنی و عملکرد را برای بازیکنان تفریحی و حرفه ای برآورده می کنند.

و برای سالن های ورزشی چند منظوره، پرگاس صنعت همچنین طیف وسیعی از کفپوش های ورزشی ترکیبی را ارائه می دهد: زیرپایه های چوبی الاستیک سطحی و روکش سطح لاستیکی یا پی وی سی (نقطه ارتجاعی)، برای آسان تر کردن سالن های چند ورزشی با تعمیر و نگهداری کم است.

کفپوش ورزشی چوبی یک گزینه کلاسیک برای سالن ها و زمین های ورزشی سرپوشیده است. معمولاً آنها طبقات ترجیحی برای زمین های هندبال و بسکتبال هستند، اما می توانند برای طیف گسترده ای از ورزش ها استفاده شوند.

آنها یک کفپوش خیره کننده و کیفیت برتر ارائه می دهند، که آنها را در بین بسیاری از علاقه مندان به ورزش بسیار محبوب می کند.

بسته به ظاهر دلخواه شما و همچنین رعایت بودجه شما، می توانیم گزینه های کفپوش چوب جامد و چوب مهندسی شده را به شما پیشنهاد دهیم. ما نصب کامل، علامت گذاری خطوط و موارد دیگر را ارائه می دهیم.

برای نصب کفپوش چوبی ورزشی با کیفیت بالا تماس بگیرید.

مزایای استفاده از سیستم کفپوش فنری باشگاه ورزشی عبارتند از:

خطر آسیب دیدگی و خستگی زودرس را کاهش می دهد
مناسب برای فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی
بادوام و نگهداری آسان
مناسب برای پوشش روی سطوح موجود
سازگار با محیط زیست

اجرای ساب و لاک

ساب و لاک کردن (خط‌کشی و رنگ‌آمیزی) پارکت و کفپوش یک کار تخصصی است و باید با دستگاه‌های مخصوص و اپراتور های متخصص انجام گیرد که نیازمند استفاده از افراد متخصص در این زمینه می‌باشد.

تیم نصب پرگاس با بیش از 15 ساله سابقه کاری در زمینه اجرای پارکت و کفپوش ورزشی، اجرای ساب و لاک، تخصص و مهارت لازم را برای انجام این کار دارند.

تعمیرات پارکت ورزشی

پارکت و کفپوش ورزشی نیز مانند هر کالای دیگری، ممکن است خراب شود. مواردی متعددی ممکن است در خرابی پارکت تاثیر گذار باشند؛ مانند: نحوه نظافت و نگهداری اشتباه، کیفیت پایین پارکت، نصب غیر اصولی، استاندارد نبودن کف و …

 انواع خرابی و روش تعمیر:

۱. خط و خش روی پارکت: اگر روی پارکت خراشیدگی عمیقی وجود دارد که از نظر ظاهری تاثیر بدی روی نمای کار گذاشته، قطعه ای کوچک از پارکت را باید تعویض یا تعمیر گردد.
۲. باز شدن درز بین پارکت: این اتفاق معمولاً بین عرض پارکت‌ها رخ می‌دهد و تعمیر آن بسیار ساده است، البته این کار تخصصی است و به روش های مختلف انجام می‌گیرد که باید توسط متخصصین انجام شود.
۳. لبه دادن و باد کردن گوشه های پارکت: این اتفاق نتیجه تی کشیدن خیس، نفوذ آب و یا به هر دلیل دیگری می‌باشد. این خرابی نیز قالب تعمیر است و اصلا نگران نباشید و فقط با تیم پشتیبانی پرگاس تماس حاصل فرمایید.
4. صدا راه رفتن در هنگام تردد: این مشکل دلایلی بسیار متعددی می تواند داشته باشد که توضیح تک تک آن‌ها مشکلی را حل نمی‌کند. به همین دلیل تیم نصب پرگاس ، فقط به رفع این خرابی می پردازد، با ما در ارتباط باشید.