» پوشش کف اماکن ورزشی » کفپوش معلق » کفپوش ورزشی پارکت معلق AIR

کفپوش ورزشی پارکت معلق AIR

امتیاز کاربران

0

ارسال به دوستان

کفپوش ورزشی پارکت معلق AIR

کفپوش ورزشی پارکت معلق(AIR)

به مقاله کفپوش ورزشی پارکت معلق سایت شرکت آکام سالن خوش آمدید در این مقاله می خواهیم در ارتباط با این کفپوش ورزشی صحبت کنیم.

کفپوش ورزشی پارکت معلق نوعی کفپوش ورزشی استاندارد از جنس چوب بوده که توسط استراکچر معلق و مسلح به پد لاستیکی یا فوم ضربه پذیر روی سطح بتون یا موزائیک نصب می‌شود.
زیره این کفپوش ورزشی چهار تراش چوبی از نوع چوب نراد روس بوده و بدلیل نوع چوب و بافت آوندی مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن را داراست. و همچنین بخاطر وجود صمغ درونی در برابر حشرات چوبخوار بسیار مقاوم است.

جنس پارکت اجرایی در این کفپوش ورزشی


پارکت اجرایی نیز از جنس راش گرجستان یا اوکراین وارداتی و از گرید یک و سوپر میباشد. که بدلیل ابزار خوردگی و کلیک شدن، پس از نصب بصورت یکپارچه قفل خواهد شد.
پس از اجرای چوب، کل سطح توسط دستگاه‌های کفساب مخصوص پارکت و طی مراحل متناسب کفپوش لبه گیری و هم سطح سازی شده. و در پایان با رنگها و رزینهای ورزشی خط کشی و اشباع سازی خواهد شد.
این نوع کفپوش ورزشی بدلیل استفاده از متریال خاص و اجرای حرفه ای از عمر بسیار بالا و زیبایی خاصی بهره مند است.
همچنین تمامی پارامترهای استاندارد فدراسیونی کفپوش ورزشی را پشت سر می‌گذارد

کفپوش ورزشی پارکت معلق

خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته کفپوش ورزشی پارکت معلق


در عین حال بدلیل خاصیت ارتجاعی مناسب و الاستیسیته استاندارد ورزشکاران را از آسیب‌های جدی و استهلاک بدنی مصون خواهد داشت.
بطور کلی در ورزش‌های سالنی، پارکت ورزشی یکی از بهترین انواع کفپوش ورزشی بوده. و مورد تایید تمامی ورزشکاران در سطوح حرفه ای میباشد.
در نهایت امروزه نمونه های داخلی و اجرا شده این کفپوش ورزشی هم‌تراز با بهترین برندهای جهانی و با قیمت‌های بسیار مناسب تر در دسترس بهره برداران و ارگان‌های کشور میباشد.