» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » بدنسازی » ست تناسب اندام

ست تناسب اندام

امتیاز کاربران
وضعیت:

38000000 ریال

0

ارسال به دوستان

ست تناسب اندام

پکیج کامل تناسب اندام – دارای کیف حمل مخصوص – محصول تایوان

 

ست تناسب اندام ۴ در ۱ Fitness Set

تناسب اندام علاوه بر کنترل وزن کمک می کند ورزیده و انعطاف پذیر هم داشته باشید. تناسب اندام نقش مهمی در حفظ سلامت بدن ایفا می کند. بارها و بارها ثابت شده که انجام تمرینات ورزشی بطور منظم، رعایت رژیم غذایی معقول و سرشار از مواد مغذی و شیوه زندگی اصولی فاکتور های مهمی در حفظ سلامت بدن هستند. خیلی از افراد برای انجام تمرینات ورزشی ترجیح می دهند به باشگاه بروند و زیر نظر مربی ورزش کنند. اما خیلی ها هم بنا به دلایل مختلف امکان رفتن به باشگاه ندارند، بنابراین نیاز به یک سری وسایلی دارند که در منزل یا پارک به تمرینات تناسب اندام خود بپردازند. ست تناسب اندام ۴ در ۱ Fitness Set را به افرادی توصیه می کنیم که تحرک کمتری داشته و نیاز دارند در روز زمانی را به ورزش اختصاص دهند. این ست تناسب اندام شامل یک عدد طناب ورزشی، یک فنر سینه، دو عدد فنر تقویت مچ و یک کش دست و پا cx است.

طناب ورزشی 

طناب موجود در ست تناسب اندام معرفی شده، از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و جهت جلوگیری از تعریق دست با روکش مرغوب پوشانده شده است. بیشترین اثربخشی طناب‌بازی به‌عنوان ورزش در حالتی است که با دیگر فعالیت‌های هوازی نظیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن به شکل روزمره همراه شود.

ست تناسب اندام ۴ در ۱ Fitness Set

کش cx 

کش cx موجود در این ست تناسب اندام از جنس لاستیک بوده و دارای خاصیت ارتجاعی می باشد. در نظر داشته باشید که رعایت نکردن شرایط ارتجاعی کش باعث فشار آمدن بیش از حد به کش می‌شود و امکان آسیب دیدن فرد یا پاره شدن کش را افزایش می‌دهد.

فنر تقویت مچ 

فنر تقویت مچ موجود در ست تناسب اندام ۴ در ۱، دارای دسته های پلاستیک می باشد. کیفیت فنرها بسیار بالا بوده و در دراز مدت وضعیت خود را حفظ خواهند نمود.

فنر تقویت سینه

فنرتقویت عضلات سینه موجود در این پک، به وسیله ۲ عدد دستگیره و ۴ رشته فنر بسیار مرغوب و دارای قابلیت ارتجاعی بوده، تهیه شده است.

وجود این چهار محصول در یک پکیج شما را از خرید سایر تجهیزات ورزشی مرتبط بی نیاز می کند و براحتی می توانید در خانه و یا در باشگاه با استفاده از تجهیزات اختصاصی خود، تمرینات ورزشی مناسبی را انجام دهید.

فنر سینه

مشخصات ست تناسب اندام ۴ در ۱

شامل فنر تقویت مچ، فنر تقویت سینه، طناب ورزشی و کش ورزشی cx

کیف مخصوص حمل

بسیار باکیفیت

محصول تایوان