» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » بدنسازی » مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

امتیاز کاربران
وضعیت:

7450000 ریال

0

ارسال به دوستان

مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

 

جنس از چرم مرغوب – دارای ۴ سایز مختلف – محصول ایران

 

 

مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور یک ابزار است که در دسته‌بندی و تقویت عضلات مچ کاربرد دارد. اغلب مچ‌بند های بدنسازی از جنس لاستیک یا نایلون ساخته می‌شوند و به دور مچ قرار می‌گیرند. آن‌ها قابلیت تنظیم سایز دارند و با چسب‌ها یا بندهای ولکرو ثابت می‌شوند.

فواید استفاده از مچ بند بدنسازی

 پشتیبانی و استحکام مچ

مچ‌بند بدنسازی به مچ کمک می‌کند تا استحکام و پشتیبانی لازم را در طول تمرین‌های سنگین و باربری بیشتری داشته باشد. این ابزار می‌تواند از آسیب‌ها و کشیدگی‌های مچ جلوگیری کند.

 بهبود قدرت و توانایی تمرینی

استفاده از مچ‌بند بدنسازی می‌تواند باعث افزایش قدرت و توان عضلات مچ شود. با قوی‌تر شدن مچ، می‌توانید در تمرینات ورزشی مانند وزنه‌برداری، بدنسازی، ورزش‌های رزمی و سایر ورزش‌هایی که نیاز به قدرت مچ دارند، بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

 حفاظت در برابر آسیب

استفاده از مچ‌بند بدنسازی می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های مچ مؤثر باشد. این ابزار می‌تواند فشار و نیروی بیشتری به مچ وارد کند و به عضلات و ارتباطات مفصلی در این مناطق کمک کند تا در برابر آسیب‌های ناشی از تمرینات سنگین مقاومت کنند.

حفظ استحکام مچ در فعالیت‌های ورزشی

از مچ‌بند بدنسازی در فعالیت‌های ورزشی مانند تنیس، بسکتبال، فوتبال، والیبال، و همچنین ورزش‌های رزمی و شنا استفاده می‌شود. در این ورزش‌ها، مچ و مچ‌پا به طور معمول بارهای سنگینی را تحمل می‌کنند و احتمال آسیب‌دیدگی بیشتر است. استفاده از مچ‌بند بدنسازی می‌تواند در حفظ استحکام مچ و پیشگیری از آسیب‌ها مؤثر باشد.

 کاهش درد و التهاب

در صورتی که شما دچار درد مچ یا التهاب مچ هستید، استفاده از مچ‌بند بدنسازی می‌تواند تسکین و کاهش درد و التهاب را بهبود بخشد. این ابزار می‌تواند فشار و فشردگی در منطقه مچ ایجاد کند و به عنوان یک بسته‌بندی محافظ برای مچ عمل کند.

مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

 هنگام تمرین با میله هالتر، میله بادی پامپ، دمبل و کتل بل به منظور جلوگیری از آسیب حتما از مچ بند بدنسازی استفاده کنید.

مشخصات مچ بند لیفت دار چرم گلدن پاور

  • جنس: چرم
  • مقاومت و دوخت بسیار مناسب
  • دارای سایزبندی
  • قابل استفاده برای ورزشکاران (خانم‌ها و آقایان)
  • قابل استفاده در باشگاه بدنسازی، پاورلیفتینگ و…
  • محصول ایران