» تجهیزات اماکن ورزشی » فنس کشی حصار زمین » فنس چمنی چشمی 4 * 4 سانتی

فنس چمنی چشمی 4 * 4 سانتی

امتیاز کاربران
وضعیت:

واحد کالا: مترمربع
0

ارسال به دوستان

فنس چمنی چشمی 4 * 4 سانتی


پوشش حجمی

خوب

شباهت ظاهری به گیاه طبیعی

بسیار خوب

استحکام و مقاومت

عالی

پایداری در مقابل نور خورشید و آب و هوا     

بسیار عالی

نیاز به نظافت

بسیار اندک

کاربری

ایجاد حصار سبز در فضای باز

قیمت

مناسب ترین در بازار

بسیاری از مردم، رنگ خاکستری و بی روح فنس های توری حصاری فلزی را دوست ندارند و فنس های ساخته شده با سیم های روکش دار پلاستیکی هم اززیبایی کافی برخوردار نیست.

ولی رنگ سبز و پوشش حجیم فنس چمنی، کاملاً طبیعی جلوه نموده و سازگاری بسیار خوبی با فضای سبز و باغ پیرامونِ خود دارد؛ و به این ترتیب، شادابی و طراوت را برای محیط به ارمغان می آورد.

ساختار شبکه ای و منظم توری حصاری، نتیجه بافت خاص سیم های مفتول است. در این نوع بافت، شکل لوزی (مربع زاویه دار) به صورت مرتب تکرار می شود که در واقع، اضلاع این لوزی ها توسط سیم مفتول به وجود آمده. به این بخش های لوزی مانند، چشمی گفته می شود.

البته نوع دیگری از توری حصاری با ساختار شش ضلعی وجود دارد که فرنگی، گابیون یا مرغی نامیده می شود. کلیه این توری ها به وسیله تابیدن مفتول ها به یکدیگر ساخته می شوند و هیچ نوع جوش یا اتصالی در آنها وجود ندارد.

چشمی های فنس چمنی، باد را به خوبی از خود عبور می دهد؛ این مساله باعث می شود تا در مقابل وزش بادهای شدید، ایستایی خود را حفظ نموده و از پایه های خود کنده نشود.

تابش نور بر روی فنس چمنی باعث درخشش غیر طبیعی پوشش سبز آن نمی شود و جلوه ای واقعی و باور پذیر را به نمایش می گذارد. پوشش انبوه و متراکم پلاستیکی فنس چمنی هم ساختاری در هم تنیده و به هم پیوسته را پدید می آورد که تا حدودی جلوی نور خورشید را گرفته و سایه ایجاد می کند.

چشمی های فنس چمنی، باد را به خوبی از خود عبور می دهد؛ این مساله باعث می شود تا در مقابل وزش بادهای شدید، ایستایی خود را حفظ نموده و از پایه های خود کنده نشود.

فنس چمنی با ایجاد دیواری سبز و متراکم، محدوده مورد نظر شما را از دید عموم پنهان کرده و حریم خصوصی شما به خوبی محافظت می شود.

قیمت فنس چمنی بسیار مناسب بوده و با اختصاص بودجه ای اندک برای خرید و نصب آن، می توانید در هزینه های دیگر خود از قبیل کاشت و نگهداری از درختان و گیاهان طبیعی پوشش دهنده و یا ساخت دیوارهای محافظ صرفه جویی کنید.

مشخصات فنّی فنس چمنی چشمه 4*4

ساختار اصلی فنس چمنی همچون دیگر انواع توری های سیمی فلزی، از سیم مفتول با جنس فولاد گالوانیزه تشکیل می شود. اما در فنس چمنی عرضه شده توسط شرکت مانا چمن، از یک جفت (دو رشته) مفتول فولاد گالوانیزه ضد زنگ (سفید) با ضخامت 1 میلی متر استفاده شده که به یکدیگر تابیده شده اند. این مفتول ها در عین استحکام و پایداری، از نرمی و انعطاف بسیار خوبی برخوردارند.

بر روی سیم های مفتول، پوششی از جنس PVC پی وی سی (پُلی وینیل کلُراید) و به شکل لایه نازک با رشته های باریک و پهن به رنگ سبز وجود دارد که در واقع ظاهر برگ های چمن و گیاهان را همانند سازی می کند. این پوشش سبز ساخت خارج بوده و به کشور وارد می شود.

طول نوارها یا رشته های سبز موجود بر روی فنس حدود 30 تا 35 میلی متر و پهنای این بخش های بُریده بُریده از حدود 2 تا 4 میلی متر متغیّر است.

پوشش چمنی که ما در ساخت فنس چمنی استفاده می کنیم، از دو لایه تشکیل شده که به دلیل یکپارچگی، به شکل یک لایه واحد دیده می شوند. یک لایه به رنگ سبز بهاره (روشن) در مرکز و چسبیده به سیم مفتول است و یک لایه به رنگ سبز تابستانه (تیره) در بخش بیرونی آن قرار دارد. 

این پوشش سبز، به طور کامل سیم مفتول را فرا گرفته به طوری که رنگ نقره ای و درخشان مفتول از دید پنهان شده و ظاهر طبیعی فنس حفظ می گردد. سپس این مفتول های سبز پوش، توسط ماشین آلات ویژه به یکدیگر تابیده و بافته می شوند و ساختاری آشنای توری با چشمی های همسان به شکل مربع یا لوزی تشکیل می گردد.

ابعاد این چشمی ها قابل تغییر و سفارشی سازی است که در انواع ریز و درشت تولید می شود. ابعاد چشمی در این مدل خاص، 4 سانتی متر است. پوشش سبز چمنی موجود بر روی فنس، بافتی حجیم به آن می بخشد که قطر (ضخامت،کلُفتی) نهایی فنس را به حدود 6 سانتی متر می رساند. فنس چمنی معمولاً به شکل رول و با عرض 1، 1.5 و 2 متر و با طول 10 متر تولید می شود.

ماده پی وی سی مورد استفاده در این محصول، همچون دیگر پلیمرها بر اثر گرما و آتش، ذوب شده و می سوزد. ولی این ماده از مقاومت شگفت انگیزی برخوردار است؛ به طوری که آتش فقط در محدوده ای کوچک باعث سوختن آن شده و ماده ای سیاه، تُرد و ذغال مانند به جای می ماند، ولی آتش در بقیه فنس گسترش نمی یابد. به این ویژگی، خود اطفایی یا self extinguishing گفته می شود.

این پوشش سبز، در مقابل عوامل فرسایش و مخرّب همچون نور خورشید، برف و باران و تگرگ و رطوبت، باد، سرما و گرما، خاک و گرد و غبار، موجودات زنده مثل خزه، جلبک، قارچ و کپک، حشرات و حیوانات و... به خوبی مقاومت نموده و دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود.

انواع حیوانات (سگ، گربه، موش، خرگوش، روباه، گاو، گوسفند، گنجشک، کبوتر، کلاغ و...) نیز هیچ علاقه ای به این پوشش سبز ندارند و آسیبی به آن نمی زنند.

موارد مصرف و کاربردها از فنس چمنی 5*5

  •  

     دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان
  •  محصور نمودن نمای بالکن و تراس خانه
  • ایجاد دیوار سبز در باغ رستوران، باغ تالار، کافی شاپ
  • ایجاد حصار برای باغ، حیاط ویلا و بالای دیوار خانه، روف گاردن و...
  • اطراف زمین های ورزشی مانند تنیس، والیبال، فوتبال، استخر و...

روش نصب فنس چمنی 4*4

فنس چمنی را معمولا بر روی پایه های معمولی نصب می کنند. این پایه ها باید به خوبی درون بستر و جایگاه خود مقاوم سازی شده باشند.

در صورت نصب فنس چمنی بر روی دیوار، به دلیل کمبود سطح قابل دسترس و همچنین عدم استحکام کافی دیوار (در مقایسه با زمین) پایه ها باید به خوبی مستحکم و پایدار شوند تا به راحتی کنده نشوند.

فنس چمنی را می توان به وسیله انواع سیم مفتول بر روی نرده، حفاظ درب و پنجره، فنس و سازه های مشابه نصب نمود.

روش نگهداری از فنس چمنی 4*4

مراقبت از فنس چمنی بسیار آسان است. جذب و انباشت خاک، گرد و غبار، برگ و بقایای درختان و گیاهان اطراف و... بر روی فنس چمنی به طور طبیعی اتفاق می افتد.

این آلودگی ها را می توان به کمک فشار باد دستگاه های دمنده، فشار آب شلنگ، مواد شوینده معمولی، جاروی مو بلند و... به خوبی تمیز کنیم؛ به این ترتیب فنس چمنی مثل روز اول، پاکیزه و نو خواهد شد.

روش خرید فنس چمنی 4*4

شما می توانید به دو شیوه این محصول را خریداری نمایید:

• خرید اینترنتی و آنلاین از طریق وبسایت رسمی شرکت مانا چمن با انتخاب محصول مورد نظر، افزودن به سبد کالا، پرداخت هزینه از طریق کلیه حساب های بانکی و ثبت سفارش.

• ارتباط از طریق تلفن ثابت، تلفن همراه، بسترهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با کارشناسان فروش مجموعه مانا چمن و دریافت راهنمایی و توضیحات تکمیلی و سپس سفارش و پرداخت هزینه کالای خریداری شده از راه های موجود به کلیه نقاط کشور ارسال می گردد.