» تجهیزات اماکن ورزشی » کف شور جاروبرقی سالن ورزشی » کفشور دایره ای استخر آرتمیس کد 130

کفشور دایره ای استخر آرتمیس کد 130

امتیاز کاربران
وضعیت:

7500000 ریال

0

ارسال به دوستان

کفشور دایره ای استخر آرتمیس کد 130

  • مناسب برای : خروج آب

  • رنگ : کروم
  • کیفیت سطحی : پولیش آینه ای
 کفشورهای استنلس استیل استخر آکوامارین Aquamarine

کفشور استخر صفحه ای مشبک است که معمولاً به تعداد دو عدد در عمیق ترین نقطه کف کاسه استخر نصب می گردد. کفشور استخر در عین سادگی حائز نکات و ویژگی های مهمی است. کفشورهای استخر آکوامارین از جنس کامل استنلس استیل بوده و با حداکثر میزان کیفیت و استحکام و دوام تولید شده اند. سطح براق روی این کفشورها با دارا بودن طراحی خاص، در کف استخر جلوه گر می باشند.

شبیه سازی کامپیوتری جریان آب استخر با استفاده از کفشورهای آکوامارین

معمولاً ارتباط میان کفشور آب استخر و مشکلات ناشی از گردابه های جریان در سطح آب استخر نادیده گرفته می شود. مطابق شبیه سازی های هیدرودینامیکی صورت گرفته، طراحی و اندازه های کفشورهای آکوامارین به صورتی است که می توانند بهترین مدل زیرکشی آب استخر و همگونی کشش آب و حداقل Vortex در آب سطح استخر را ایجاد کنند که برای شناگر ایده آل خواهد بود.

کفشورهای استنلس استیل دایره ای آکوامارین مدل آرتمیس 130

قطر رینگ بیرونی این کفشورهای دایره ای حدود 13 سانتیمتر بوده و بطور کامل از جنس استنلس استیل تولید شده اند و هیچ قطعه غیر استیل در آنها وجود ندارد. این تجهیزات بسیار کمیاب و ذی قیمت با دارا بودن طرحی آوانگارد و دقیق و مهندسی شده جهت زیرکشی آب استخر با خط لوله 3 اینچ یا حداکثر 4 اینچ بوده که عمدتاً برای استخرهای کوچک و جکوزی ها مورد استفاده قرار می گیرند. این کفشورها در عین استحکام بی نظیر و نکات بارز و ممتاز فنی، در کف استخر درخشش و رخ نمایی بی نظیری می نمایند. بهره گیری از این کفشورها برای استخرها و جکوزی های با کلاس فنی بالا و با نگرش خاص به جزئیات پروژه بطور مؤکد توصیه می شود.