» تجهیزات اماکن ورزشی » لوازم ورزشی مهد کودک » سرسره بادی مینیون

سرسره بادی مینیون

امتیاز کاربران
وضعیت:

0

ارسال به دوستان

سرسره بادی مینیون

 
 

سرسره بادی مینیون

سرسره بادی مینیون یکی از پرطرفدارترین سرسره بادی میان کودکان است. شرکت تجهیزات شهربازی خیمه صالح بهترین سرسره بادی و اقلام دیگر شهربازی مانند استخر توپ و دارت فوتبالی و… را تولید و خدمت شما مشتریان عزیز عرضه می نماید.

این روز ها که کودکان در آپارتمان ها حبس شده اند، بالا و پایین پریدن و همچنین سر خوردن از ارتفاع نسبتا زیاد سرسره بادی با شتاب فراوان می تواند تاثیر مثبت در روحیه کودک و تخلیه انرژی او داشته باشد.

قیمت سرسره بادی مینیون:

قیمت سرسره بادی مینیون بر اساس پارچه و الیاف بکار رفته در ساخت و ابعاد سرسره بادی تعریف می شود.

عمر این سرسره حدودا بین 5 تا 10 سال می باشد. البته به شرایط آب و هوایی، نحوه نگهداری اپراتور و پارچه سرسره متغیر می شود. بعد از این سال سرسره احتمالا نیاز به تعمیر خواهد داشت. ولی با شرایط نگهداری صحیح این سرسره تا 20 سال و بیشتر نیز عمر خواهد کرد.

شخصیت مینیون یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی برای کودکان می باشد.
شرکت تجهیزات شهربازی خیمه صالح با استفاده این شخصیت کارتونی جذاب، موجب نشاط بیشتر کودکان و لذت بیشتر آنان هنگام بازی با سرسره بادی می شود.

ظرفیت و گنجایش این سرسره بین 3 تا 6 نفر می باشد. این میزان مطابق استاندارد های ایمنی برای کودکان است و افزایش این تعداد برخلاف استاندارد بوده و موجب وقوع وقایع می شود.

الیاف پارچه سرسره بادی مینیون کره ای می باشد و در میان سایر پارچه های بازار بهترین نوع خود است. البته خیمه صالح با توجه به سفارش مشتری پارچه ایرانی با قیمت پایین تر نیز استفاده خواهد داشت اما کیفیت و دوام آن نسبت به پارچه کره ای کمتر است.

موتور این دستگاه هنگام خرید نهایی مشتری به او ارسال می شود. البته مشتری گرامی می تواند موتور را به صورت جداگانه نیز تهیه کند.