» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » یوگا » تشک یوگا ایروبیک

تشک یوگا ایروبیک

امتیاز کاربران
وضعیت:

2000000 ریال

0

ارسال به دوستان

تشک یوگا ایروبیک

جنس فوم پلی اتیلن سبک با رویه واتر ضد آب – ابعاد : 100 در 70 سانتیمتر – ضخامت 3 سانتیمتر – محصول ایران

 

تشک ورزشی چیست؟

تشک ورزشی یک زیرانداز ضخیم برای تمرینات ورزشی است. تشک ورزشی یوگا ، تشک ورزشی پیلاتس،  تشک ورزشی ژیمناستیک اسم دیگر آن است. این محصول از جنس فوم پلی اتیلن با روکش پارچه ضد آب ساخته شده تا ورزشکار در حال تمرین روی آن احساس ناخوشایند  نداشته باشد.تشک انفرادی ایروبیک برای انواع ورزش‌ها از جمله نرمش، یوگا، پیلاتس، ژیمناستیک، رزمی، ماساژ، تمرینات توانبخشی، و دراز کشیدن کنار استخر مناسب و یک زیر انداز نرم برای انجام حرکات ورزشی میباشد.

تشک انفرادی ایروبیک ازجنس: فوم پلی اتیلن سبک با رویه واتر ضد آب ، دارای زیپ، تا در صورت لزوم شسته شود. پارچه‌ی به کار رفته در این محصول ضد آب یا واتر پروف است. بنابراین  در صورت آلوده شدن می‌توان آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد. ضمنا می‌توان تشک ایروبیک را بدون خارج کردن فوم، با مواد شوینده و آب شست.ابعادتشک انفرادی ایروبیک 100 در 70 سانتیمتر و دارای رنگ بندی و وزن سبک و امکان جابجایی آسان میباشد. تشک انفرادی ایروبیک علاوه بر استفاده در ایروبیک و بدنسازی در ورزش ها و مکان های دیگری نیز کاربرد دارد. برخی از این موارد : مت انفرادی ، تشک تمرین در منزل، تشک فیتنس و مت و تشک ورزش رزمی مانند جودو ، تکواندو ، کونگ فو و ایکیدو.

روش شستشو تشک انفرادی ایروبیک:

تشک انفرادی ایروبیک کاملا قابل شستشو می باشد و با آب سرد و شوینده های متداول می توان آن را شست.  از شامپو فرش و دستمال مرطوب برای تمیز کردن و از بین بردن لکه روی تشک میتوانید استفاده کنید. با توجه به ضد آب بودن تمام اجزای تشک، پس از شستشو به سرعت خشک می‌شود.

 

محصولات مشابه