» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » همگانی » بازی سیمبال کد 010

بازی سیمبال کد 010

امتیاز کاربران

0

ارسال به دوستان

بازی سیمبال کد 010

 

سیم بال یک بازی پرتاب توپ مهارتی و نوآورانه از سیموتو بر اساس بازی بسکتبال است. این محصول برای اولین بار برای تمامی رده های سنی و در سه مود رقابتی انفرادی، تیمی و چهار نفره طراحی و تولید شده است. شیوه قرارگیری چهار حلقه بسکتبال ، سنسورهای حساس تشخیص گل، نرم افزار اختصاصی و صفحه نمایش 43 اینچی سیم بال، به کمک افکت های انیمیشنی و صوتی، هیجان و لذت بازی را دوچندان نموده است. ظاهر جذاب و نورپردازی این محصول در نگاه اول مخاطبین را به پرتاب توپ و چالش فرا می خواند. امکان ادامه رقابت افراد بازنده با کشیدن کارت مجدد و برگشت به بازی و همچنین جذابیت رقابت در مراحل پیاپی، مدل درآمدی این دستگاه را بسیار موفق تر نموده است. در این دستگاه امکان درج متن تبلیغاتی، تغییر ساده تنظیمات بازی و تغییر افکت های صوتی وجود دارد.

مشخصات ظاهری :

بدنه از جنس فلز با پوشش رنگ الکترو استاتیک و ام دی اف، نورپردازی زیبا، نصب استاندارد صفحه نمایش 43 اینچی، اتصالات پیچ و مهره ای آلن با قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع، سیستم صوتی

مشخصات فنی :

    این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ و سیستم صوتی است.  تمامی اتصالات و قطعات این محصول براحتی قابل تعمیر، سرویس و نگهداری هستند. نرم افزار تولید شده دارای منوی کاملی برای ایجاد بهترین تنظیمات بازی است. سنسورهای تشخیص گل دارای دقت و کیفیت بالا و هزینه نگهداری پایین هستند.

هزینه نگهداری این محصول پایین است و در صورت بروز هرگونه اشکال نرم افزاری می توان از راه دور اقدام به رفع آن نمود.