» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » پیلاتس » فوم رولر بادی مگافیتنس کد 800

فوم رولر بادی مگافیتنس کد 800

امتیاز کاربران
وضعیت:

11890000 ریال

0

ارسال به دوستان

فوم رولر بادی مگافیتنس کد 800

جنس از لاستیک – دارای تلمبه و سوزن مخصوص – ساخت کشور تایوان

راهنمای خرید فوم رولر بادی مگافیتنس YR200

فوم رولر بادی مگافیتنس YR200

کسانی که حرفه ای ورزش می کنند و دچار کوفتگی و دردهای بعد از تمرین میشوند، به اهمیت ریکاوری بعد از تمرین بیشتر از دیگران واقفند و استفاده از فوم رولر را بعنوان یکی از بهترین لوازم ریکاوری توصیه می‌کنند. فوم رولر در زمینه توانبخشی ، تمرینات درمانی و حرکات اصلاحی بسیار مفید و بدلیل سادگی تمرینات و اثربخشی سریع، روز به روز استفاده از آن بیشتر میشود. با توجه به آنچه درباره اهمیت ماساژ عضلات دردناک برای ریکاوری بعد از تمرین گفتیم نیاز به روشی داریم که خود شخص بتواند به تنهایی به این هدف دست پیدا کند. بهترین روش برای این کار، روش SMR است که فرد با استفاده از فشار با یک ابزار خارجی به ماساژ عضلات خود می‌پردازد و این وسیله چیزی نیست جز فوم رولرفوم رولر بادی مگافیتنس YR200، استوانه‌ای از جنس فوم فشرده است که برای افزایش انعطاف‌پذیری، کاهش درد و سوزش عضلانی و رفع گرفتگی‌های موضعی ماهیچه‌ها استفاده می‌شود.

زمانی که تازه سروکله فوم رولرها یا به‌ اصطلاح غلتک‌های فومی پیدا شد بسیاری از ورزشکاران به چشم یک اسباب‌بازی به آن نگاه کردند. اما وقتی به‌درستی مورد استفاده قرار گرفت و نحوه صحیح کار با آن آموزش داده شد سودمندی و کارایی این غلتک جادویی موردتوجه قرار گرفت، به‌طوری‌که امروز جزء وسایل اصلی و ضروری در باشگاه‌های خوب و استاندارد محسوب می‌شود.

فوم رولر بادی مگافیتنس YR200 یکی از وسیله‌های ماساژ شخصی است. در واقع، استفاده ۵ الی ۱۰ دقیقه‌ای از این فوم رولر موجب افزایش سرعت اثربخشی تمرینات حجمی می‌شود. همچنین غلت دادن عضلات روی فوم رولر موجب ایجاد فشار در عضلات می‌شود که در نتیجه تارهای انقباضی عضله از فاز استراحتی خارج شده، عضله غیرفعال و سفت در شرایط ریلکسی قرار می‌گیرد و شروع به خون‌رسانی به ناحیه موردنظر می‌کند و به این طریق عضله گرم می‌شود.

استفاده از فوم رولر می‌تواند برای گرم کردن یا سرد کردن قبل و بعد از ورزش نیز توصیه شود. قبل از انجام هر تمرینی، زمانی را به استفاده از فوم رول ها برای تمامی نواحی بدن اختصاص دهید. این وسیله به شما کمک می‌کند که گرفتگی، سوزش و التهاب عضلات را درمان کنید و دامنه حرکتی مفاصل شما را نیز افزایش می‌دهد. استفاده از فوم رولرها نقش بسزایی در کاهش آسیب‌دیدگی دارد، چرا که عضلات گرم و منعطف کمتر در معرض کشیدگی قرار می‌گیرند.

فوم رولر بادی مگافیتنس YR200

مشخصات فوم رولر بادی

 

فوم رولر بادی مگافیتنس YR200 به منظور ماساژ و کشش عضلات بدن به کار می‌رود. این وسیله از بافت سلولی نرم ساخته شده و دارای شکل استوانه‌ای است. با قرار دادن فوم رولر بادی زیر بدن و اعمال وزن بر روی آن در حین حرکت، انتگرال این وسیله باعث ماساژ عمقی عضلات و بافت‌های نرم بدن می‌شود. استفاده از فوم رولر بادی می‌تواند به تسهیل در کشش و کاهش تنش‌های عضلانی، افزایش انعطاف پذیری، بهبود جریان خون، و کمک به بازسازی عضلات کمک کند. این وسیله معمولاً در تمرینات و ورزش‌های استرچینگ، تقویت عضلات مرتبط با کرامپ و ناحیه پشتی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. فوم رولر بادی مگافیتنس YR200 دارای یک تلمبه و سوزن مخصوص نیز هست. این وسیله ساخت کشور تایوان می باشد و در آخر می توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.