» لوازم و تجهیزات ورزشی » لوازم تخصصی ورزش ها » بدنسازی » طناب قدرتی AT-0314

طناب قدرتی AT-0314

امتیاز کاربران
وضعیت:

4200000 ریال

0

ارسال به دوستان

طناب قدرتی AT-0314

 

جنس دسته فلز با روکش اسفنجی – دارای سرب – 3 متر طول – محصول چین

طناب قدرتی AT-0313

انتخاب صحیح یک طناب مناسب در میزان عملکرد فرد طناب زن اهمیت بسزایی دارد. عواملی مانند نوع دسته، جنس طناب و سنگین بودن یا نبودن دسته و طناب. اولین نکته‌ای که در خصوص ویژگیهای طناب ورزشی استاندارد و حرفه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد، طول طناب است که حدودا باید ۹۰ سانت بیشتر از قد شخص در نظر گرفته شود. مثلا اگر قد شما ۱۷۰ سانتیمتر است طول کلی طناب باید در حدود ۲۶۰ سانتیمتر باشد. بطوریکه وقتی وسط آن را در زیر یکی از پاهای خود قرار می‌دهید، دسته‌های آن تا زیربغل و مقابل سینه شما باشند. از مزایای تمرین با طناب قدرتی AT-0313 می‌توان به هماهنگی بین اعضای بدن، افزایش چابکی، کارکرد بهتر عضلات پا، سرعت و استقامت کلی بدن اشاره نمود.

جنس طناب قدرتی AT-0313 از پلاستیک نرم که از کیفیت خوبی بهره می برد و دسته های آن فلزی با پوشش اسفنجی بوده و داخل دسته از سرب استفاده شده که باعث سنگینی دسته و قدرتی شدن طناب شده است. حالت طناب در این مدل طناب به گونه ای است که در جهت ایجاد تعادل و وزن برای بهتر طناب زدن و همچنین استحکام بیشتر طناب به جهت سایش با زمین می باشد همچنین چون در دسته ای طناب از سرب استفاده شده ، وزن هر دسته آن حدود 0.5 کیلو بوده که باعث تقویت مچ دست ، ساعد و شانه می شود. طناب قدرتی AT-0313 با 3 متر طول و قطر 0.6 سانتی متر این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید طول آن را تغییر دهید. کیفیت این محصول در حد بسیار مناسبی می باشد. طناب قدرتی AT-0313 دارای کیفیت مناسب برای برگزاری مسابقات طناب زنی است، همچنین وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی ورزشکاران بوده و ساخت کشور چین می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد. بیشترین اثربخشی طناب‌بازی به‌عنوان ورزش در حالتی است که با دیگر فعالیت‌های هوازی نظیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن به شکل روزمره همراه شود.

مشخصات طناب قدرتی AT-0313

 جنس دسته ها از فلز با پوشش اسفنجی

 مناسب برای ورزشکاران بوکس – MMA – کراس فیت و …

 طناب از کابل هایی با کیفیت با روکش پلاستیکی

طناب قدرتی AT-0313

اگر به ورزشهای هوازی علاقه مندید، به شما توصیه میکنیم تمرین با استپ ورزشی، نردبان چابکی، بتل روپ، جامپ باکس و بوسوبال را در برنامه ورزشی خود بگنجانید.

چه کسانی نباید طناب بزنند؟

 افرادی که چاقی بیش از حد و وزن بالایی دارند.
افرادی که به نرمی استخوان یا پوکی استخوان مبتلا هستند.
افرادی که درد در ناحیه زانو و کمر دارند باید از طناب زدن پرهیز کنند.
خانم‌های باردار تا جای ممکن بهتر است از انجام این حرکت ورزشی دوری کنند.
افرادی که جراحی بخصوص در ناحیه کمر و زانو داشته‌اند و پروتزهای مصنوعی دارند ضروری است با احتیاط بیشتری به این ورزش بپردازند.
افرادی که به هر علتی در هر یک از قسمت‌های بدن مشکل ارتوپدی دارند.