» پوشش کف اماکن ورزشی » چمن مصنوعی » چمن روف گاردن » چمن مصنوعی مدل آوانا پایل 15

چمن مصنوعی مدل آوانا پایل 15

امتیاز کاربران
وضعیت:

1500000 ریال

0

ارسال به دوستان

چمن مصنوعی مدل آوانا پایل 15


مشخصات فنی چمن مصنوعی آوانا 15 میلیمتر

 پوشش حجمی 

 خوب

 حس نرمی، لطافت و انعطاف 

متوسط

 ضربه گیری 

 متوسط

 رنگ 

 سبز بهاره

 شباهت ظاهری به چمن طبیعی 

 متوسط

 کوبیده شدن و تغییر شکل ظاهری 

 متوسط

 نیاز به شانه زنی 

متوسط

 نیاز به نظافت 

 متوسط / بسیار آسان

 توانایی خروج آب از سطح 

 ندارد

 

اگر به دنبال یک چمن مصنوعی بهاره شاداب، کم ضخامت و در عین حال نرم و دلپذیر هستید، وقت ارزشمند خود را برای جستجو در اینترنت صرف نکنید، زیرا مدل آوانا 15 بهترین محصول موجود در بازار با ویژگی های دلخواه شماست.

 

این مدل در واقع همان آوانا 25 است ولی با ارتفاع الیاف کوتاه تر که مثل برادر قد بلند خود، از الیاف کاملاً یکسانی استفاده می کند.

 

با وجود ارتفاع الیاف کوتاه تر در این مدل، نه تنها نرمی و ضربه گیری آن کمتر نشده بلکه به دلیل افزایش تراکم بافت چمن، بسیار انبوه و پر پُشت شده که احساس بسیار خوشایندی را به انسان منتقل می کند.

 

رنگ سبز روشن این مدل، رویش گیاهان در فصل بهار و جلوه خندان طبیعت را به یاد شما می آورد.


ویژگی های فنی چمن مصنوعی آوانا 15

 

این مدل با داشتن ارتفاع الیاف 15 میلی متر، در میان محصولات کم ضخامت و اصطلاحاً پُرز کوتاه طبقه بندی می شود که کاربردهای بسیار متنوع و گسترده ای دارد.

 

نوع الیاف به کار رفته در این مدل، از نوع تک رشته (مونوفیلامنت) و با شکل راست می باشد.

 

شکل سطح مقطع عرضی الیاف در مدل آوانا 15، تخت با آوند مرکزی بوده که دارای خصوصیات جالبی است:

 

  •  ایجاد ظاهر واقع گرایانه و طبیعی
  • پایداری در برابر تغییر شکل و شکستن 

 

این نوع نخ به دلیل داشتن یک ستون فقرات مرکزی (آوند)، به حفظ حالت ایستای خود تمایل داشته و پس از قرارگیری وزن و برداشته شدن آن، حالت راست و ایستای خود را به دست می آورد.

 

بنابراین، تغییر ظاهر چمن مصنوعی با سرعت آهسته تری رخ داده و ماندگاری آن به مدت طولانی تضمین می شود.

 

پهنا و ضخامت الیاف در مدل آوانا 15 تناسب دقیقی دارد که نرمی و لطافت را در عین مقاومت و استحکام به نمایش گذاشته و حس خوشایندی را در هنگام لمس به انسان منتقل می کند.

 

وزن (دیتِکس) هر رشته نخ این مدل به میزان 800 گرَم بر ده هزار متر طول است و در مقابل تغییر شکل و پوسیدگی، مقاومت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد.

 

در ساخت الیاف مدل آوانا 15 همچون سایر محصولات تولید داخل کشور، از ماده پُلی اتیلن مقاوم سازی شده با تکنیک ساخت پیشرفته استفاده می شود.

 

الیاف مدل آوانا 15 از نظر رنگ بندی، bicolor یا دو رنگ طبقه بندی می شود؛ به این صورت که از دو طیف سبز تابستانه و سبز بهاره روشن در ساخت آن استفاده شده است و به همین دلیل یک چمن مصنوعی بهاره قلمداد می شود.

 

رنگ روشن الیاف، گرمای نور خورشید را به مقدار بیشتری بازتاب داده و کمتر جذب می کند که این مساله باعث کاهش دما و خنک ماندن چمن شده و پایداری رنگ الیاف تضمین می گردد.

 

تراکم بافت این مدل بالاتر از آوانا 25 و مدل های مشابه موجود در بازار است. تراکم بیشتر، یعنی تعداد بیشتر رشته در سطح و در نتیجه، فاصله نزدیک آن ها به یکدیگر.

 

با کاهش فاصله رشته ها از یکدیگر، فضای خالی کمتری میان آنها باقی می ماند که همین مساله باعث ایستایی بهتر الیاف و افزایش مقاومت آنها در مقابل خوابیدن و فشرده شدن خواهد شد. این موضوع، باعث حفظ ظاهر طبیعی چمن می گردد.

 

الیاف چمن مصنوعی پس از مدتی استفاده، اندکی کوبیده و به هم فشرده می شود که شانه زنی دستی یا ماشینی، موجب ایستایی الیاف و بازیابی ظاهر زیبای چمن مصنوعی خواهد شد.

 

در مدل آوانا 15 هم مثل دیگر محصولات چمن مصنوعی تزئینی، افزودن شن سیلیس به میزان 7 تا 10 کیلوگرم بر متر مربع توصیه می شود.

 

دلایل این اقدام را در گذشته توضیح داده ایم ولی یادآوری آن خالی از لطف نیست: 

  • ایجاد ایستایی در الیاف و حفظ حجم و ظاهر زیبا
  • سنگین نمودن چمن و جلوگیری از جا به جایی آن
  • محافظت از لایه پشتیبان
  • خنک نگه داشتن چمن مصنوعی
  • بهبود ظاهر طبیعی چمن


انباشت ذرات آلاینده و کثیفی در فضای میان الیاف مدل آوانا 15 به میزان اندک رُخ می دهد که با نظافت به کمک جاروب دستی یا جارو برقی و شستشوی منظم، می توان پاکیزگی و ظاهر زیبای چمن را حفظ نمود.

به طور کلّی، انواع پُرز کوتاه چمن مصنوعی به دلیل سهولت نظافت، برای نصب در اماکن پر تردّد و شلوغ ایده آل هستند.

بستر پشتیبان مدل آوانا 15، از یک لایه بافته متراکم (گونی) از جنس پلی پروپیلن تشکیل شده که با ماده استایرن بوتادین لاتکس SBR پوشش داده شده است.

این پوشش مانند یک چسب، الیاف را در جای خود ثابت نگه داشته، از جدا شدن آنها جلوگیری نموده و در مقابل سایش و پوسیدگی محافظت می کند.

بستر پشتیبان مدل آوانا 15، نرم و انعطاف پذیر است و نصب آن را در سطوح خاصی همچون کف زمین، پله، دور ستون و یا نمای دیوار که به تغییر شکل نیاز دارند، ایده آل می نماید.

نصب چمن مصنوعی مدل آوانا 15 بسیار آسان بوده و با انواع چسب پلی اورتان دوجزئی و... می توان در محیط های گوناگونی آن را اجرا نمود.

مدل آوانا 15 به شکل رول با ابعاد 2 × 25 متر عرضه می شود که بسته بندی استاندارد، باعث تضمین سلامت محصول شده و آن را برای انبارداری و فروش جزئی و کلّی ایده آل می نماید.

قیمت مدل آوانا 15 بسیار مناسب و اقتصادی بوده و خرید آن برای اقشار مختلف جامعه میسّر و انجام پذیر می باشد. پیش بینی می شود که این محصول به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های چمن مصنوعی در بازار کشور تبدیل شود.